بسیاری از بازاریابان دیجیتال، بازاریابی ایمیل را جزء اصلی ترکیب بازاریابی شرکت خود می دانند. برای به دست آوردن بازده دلخواه خود در مورد سرمایه گذاری، و برای اطمینان از اینکه شرکت شما یک اعتبار مثبت را حفظ می کند، باید این کار را درست انجام دهید. در این دوره شما می توانید یاد بگیرید که چگونه یک کمپین بازاریابی ایمیلی ایجاد کنید. همچنین با ایجاد لیست های ایمیل، انتخاب تم ها، ایجاد پیام های موثر، ساخت خبرنامه، و تجزیه و تحلیل و بهینه سازی کمپین های خود و غیره آشنا می شوید.

مباحث دوره:

  • افزودن ایمیل به ترکیب بازاریابی شما
  • حفظ لیست های ایمیل سالم
  • ایجاد کمپین های قدرتمند
  • انتخاب تم های ایمیل
  • استفاده از تجزیه و تحلیل

سرفصل:

  • معرفی دوره
  • تعریف بازاریابی ایمیلی
  • مزایا
  • مبانی
  • افزودن ایمیل به استراتژی بازاریابی شما
  • تعریف عناصر کلیدی بازاریابی ایمیلی
  • تماس ها و لیست ها
  • حفظ لیست های ایمیل سالم
  • تقسیم لیست شما
  • یک استراتژی ایمیل موثر
  • ایجاد یک استراتژی خوب
  • ایجاد مبارزات بازاریابی ایمیل قدرتمند
  • انتخاب تم بازاریابی ایمیلی
  • ساخت ایمیل با کارایی بالا
  • موفقیت با تجزیه و تحلیل
  • استفاده از معیارهای بازاریابی ایمیلی
  • بهینه سازی و تست ایمیل های شما
  • نتیجه
  • مراحل بعدی