Lynda_Organizing_Your_Office_for_Maximum_Efficiency

این دوره نحوه سازماندهی دفتر کار را برای به حداکثر رساندن بازدهی مورد بحث قرار می دهد. راه های بسیاری برای سازماندهی محل کار وجود دارد که این دوره حفظ وضعیت مناسب کارکنان ، مدیریت فضای کاری و نحوه انتخاب مبلمان ، میز ، نورپردازی و رنگ آمیزی صحیح را در محل کار مورد بررسی قرار می دهد.

این دوره آموزشی محصول موسسه Lynda است.

سرفصل های دوره:

  • ارگونومی رنگ در محیط کار
  • نحوه سازماندهی دفتر کار
  • شناخت موقعیت مناسب برای وضعیت سالم
  • انتخاب صندلی مناسب
  • انتخاب میز مناسب
  • تجزیه و تحلیل دفتر کار برای کارایی و بهره وری بیشتر
  • کاهش خطرات در دفتر
  • بهره وری و مدیریت فضای کاری
  • نکات کلیدی برای دکوراسیون دفتر کار
  • ایجاد نورپردازی مناسب
  • ایجاد آرامش برای ایجاد انگیزه
  • چیدن تجهیزات اداری
  • انتخاب مبلمان مناسب
  • نحوه سازمان دهی پرونده ها
  • راه اندازی سیستم ها
  • و…

عنوان دوره: Lynda Organizing Your Office for Maximum Efficiency
مدت زمان: 1 ساعت و 2 دقیقه
نویسنده: Suzanna Kaye


توضیحات:

Lynda Organizing Your Office for Maximum Efficiency

1h 2m Appropriate for all
Suzanna Kaye

Whether you have a private office, home office, or shared office space, there are many ways to organize your work area for maximum efficiency. In this course, professional organizer Suzanna Kaye covers different organizational styles and options so you can choose the best setup for your situation. She explains how to maintain proper posture and select the right furniture, technology, and lighting; reviews storage options; and walks through filing concepts to help track paperwork and get more done.

Introduction
5m 2s
Welcome
1m 20s
What you need to know
3m 42s
1. Understanding Ergonomics and Movement in the Office
17m 43s
Understanding your organizing style
5m 43s
Understanding proper positioning for a healthy posture
3m 13s
Choosing the right desk chair
4m 10s
Choosing a desk and understanding walkways and movement flow
4m 37s
2. Analyzing Office Elements for Efficiency and Productivity
14m 49s
Managing cords and hazards in the office
3m 26s
Considering efficiency and space management when selecting office machines
3m 12s
Creating appropriate lighting in your office
3m 40s
Creating visual calm for motivation and productivity
4m 31s
3. Understanding Storage Options for Supplies and Technology
10m 37s
Understanding storage of frequently used items and small office supplies
2m 56s
Choosing appropriate furniture, overstock areas, and storage for larger items
3m 21s
Creating an easy and organized technology storage area
4m 20s
4. Understanding Paper Filing Concepts, Organization, and Paper Flow
13m 23s
Active paper storage
5m 10s
Archiving paper storage and purging
5m 34s
Setting up systems to work with a paperless office
2m 39s
Conclusion
49s
Review of concepts
49s