Pluralsight_Introduction_to_Bifrost_in_Maya

در این دوره آموزشی  با سیستم Bifrost در Maya آشنا می شوید.

با استفاده از این ابزار یک پروژه شبیه سازی مایعات در مقیاس کوچک شامل پرشدن یک لیوان آب را شبیه سازی میکنیم که شامل پر شدن یک لیوان آب است.

این دوره آموزشی محصول موسسه Pluralsight است.

سرفصل های این دوره:

  • مفهوم Bifrost
  • سیالات FLIP و تاریخ Bifrost
  • ایجاد سیالات Bifrost
  • شبیه سازی با Bifrost
  • ذخیره سازی در دیسک
  • کنترل ذرات انتشار
  • کار با مقیاس صحنه Bifrost
  • اصول Bifrost
  • نصب و راه اندازی پله در مایا
  • اضافه کردن برخورددهنده ها به سیالات Bifrost
  • اصول شتاب دهنده
  • اضافه کردن و استفاده از فوم
  • سیالات هنری با قطرات
  • Playblasting با Bifrost
  • استفاده از Bifrost در یک خط لوله
  • آماده سازی صحنه برای Bifrost سیالات
  • افزایش سرعت شبیه سازی
  • و…

عنوان دوره: Pluralsight Introduction to Bifrost in Maya

مدت دوره: 2 ساعت و 12 دقیقه

نویسنده: Dan LeFebvre


توضیحات:

https://www.pluralsight.com/courses/bifrost-introduction-2422
Pluralsight Introduction to Bifrost in Maya

Dan LeFebvre
2h 12m
Beginner


In this course, you'll learn how to take advantage of Maya's large-scale FLIP fluid solver called Bifrost. Software required: Maya 2016, SP5.


Course Overview
1m 31s
Course Overview
1m 31s
Understanding How Bifrost Works
34m 19s
Introduction
0m 42s
FLIP Fluids and Bifrost's History
5m 17s
Creating Your First Bifrost Fluids
5m 16s
Simulating with Bifrost
4m 28s
Caching Your Simulations to Disk
5m 7s
Controlling Particle Emission
5m 18s
Working with Bifrost's Scene Scale
8m 8s
Fundamentals of Bifrost
59m 41s
Introduction
0m 37s
Understanding the Concept of Steps
4m 42s
Adjusting Steps in Maya
8m 59s
Adding Colliders to Our Bifrost Fluids
6m 49s
Killing Unwanted Particles with Killplanes
5m 58s
Using Kill Volumes
3m 4s
Fundamentals of Accelerators
6m 32s
Adding and Using Foam
6m 8s
Artistic Fluids with Droplets
6m 18s
Playblasting with Bifrost
3m 29s
Meshing Particles
7m 1s
Using Bifrost in a Pipeline
36m 51s
Introduction
0m 44s
Preparing Our Scene for Bifrost Fluids
6m 49s
Modeling Our Emitter and Collider
5m 2s
Adding the Bridge as a Collider
5m 14s
Tweaking Our Simulation
10m 47s
Looking at Our Final Simulation
8m 12s