در حالی که عملیات فناوری اطلاعات ممکن است مستقیما از اپلیکشن های نرم افزاری به عنوان یک سرویس پشتیبانی نکند، هنوز هم نقطه تماس برای کاربران نهایی و vendor اپلیکشن است. در این دوره با توانایی مدیریت روابط  Vendor و کاربران SaaS، پشتیبانی از کاربران SaaS، کار با SaaS vendor، نقش در مدیریت تغییرات SaaS، پشتیبانی از اپلیکشن های SaaS مورد نیاز برای مدیریت انتظارات با ذینفعان داخلی و خارجی آشنا می شوید.

سرفصل:

  • معرفی دوره
  • پشتیبانی از کاربران SaaS
  • مدیریت انتظارات کاربرد
  • انتظارات امنیتی و پشتیبانی
  • عیب یابی SaaS
  • راهنمایی های انتظار SaaS
  • کار با SaaS Vendor
  • اتصال با SaaS Vendor
  • مشارکت در جوامع SaaS
  • پشتیبانی SaaS
  • تغییرات SaaS
  • مدیریت تغییرات SaaS
  • تست و بازخورد