نرم افزارهای آفیس 365، شیرپوینت و OneDrive، ایجاد، ذخیره سازی و همکاری در پروژه ها چه به طور شخصی و چه گروهی را آسان می سازد. در این دوره با بررسی Office Graph، نحوه استفاده از Office Graph توسط Delve برای اتصال شما به محتوا و همکاران، نحوه افزودن محتوا به Delve، نحوه سازماندهی محتوا در Delve  با ایجاد و استفاده از Boards و Favorites، نحوه حفاظت از اسناد اصلی با مدیریت تنظیمات شخصی کتابخانه ها، پوشه ها و اسناد آشنا می شوید.

سرفصل:

  • معرفی دوره
  • آشنایی با Delve
  • نحوه کارکرد Delve
  • صفحه اصلی Delve
  • کارت های محتوا
  • افزودن محتوا به Delve
  • کار با یک حساب جدید
  • افزودن آیتم ها به Delve از OneDrive
  • افزودن آیتم ها به Delve از SharePoint
  • سازماندهی محتوا Delve
  • سازماندهی محتوا با Boards
  • سازماندهی محتوا با Favorites
  • مدیریت محتوا Delve
  • توقف اشتراک گذاری اسناد در Delve
  • اشتراک گذاری محتوا Delve
  • کار با همکاران در Delve
  • استفاده از اپلیکیشن موبایل Delve
  • و غیره