آموزش های تیک تاک مارکتینگ

آنچه در این صفحه می خوانیم:

 

آموزش تیک تاک مارکتینگ

اگر صاحب کسب و کاری هستید، بازاریابی tiktok می‌تواند کانالی عالی برای برند شما باشد، زیرا رقابت نسبتا کمی در این پلتفرم وجود دارد. با این حال، اگر شما تازه وارد tiktok هستید، ممکن است ندانید که چگونه می توانید از آن برای بازاریابی شرکت خود استفاده کنید. در رابطه با حریم خصوصی داده ها اختلاف نظرهایی با این برنامه وجود داشته است، اما همچنان محبوبیت آن همچنان در حال افزایش است، بنابراین قبل از ایجاد یک استراتژی بازاریابی tiktok این را در نظر بگیرید.

در زیر بررسی خواهیم کرد که چگونه و چرا باید از tiktok به عنوان یک کانال بازاریابی برای ارتقاء کسب و کار خود به سطح بعدی استفاده کنید.

قدرت tiktok را نمی توان دست کم گرفت. این برنامه علاوه بر اینکه ابزار انتخابی برای تعویق انداختن کار برای بسیاری از نوجوانان است، تأثیر عمیقی بر صدا و فرهنگ در دنیای مدرن داشته است - و کسب‌وکارهای باهوش در همه جا به دنبال این هستند که از طریق بازاریابی tiktok وارد عمل (و البته پول) شوند. . بسیاری از بزرگترین لحظات برند در tiktok تصادفی هستند. در پاییز 2020، فروش اسپری اقیانوس و جریان‌های مک فلیت‌وود پس از شروع چالش #رویایی توسط ناتان آپوداکا در یک سواری طولانی به محل کار، افزایش یافت.

اما نگران نباش حتی اگر از آن برندهای خوش شانسی نباشید که به طور تصادفی به شهرت tiktok دست پیدا می کنند، باز هم می توانید حضور موفقی در این پلتفرم ایجاد کنید. برای یادگیری نحوه راه اندازی tiktok برای تجارت، نحوه مقابله با بازاریابی تأثیرگذار tiktok و موارد دیگر به خواندن ادامه دهید.

 

چرا بازاریابی tiktok؟

بسیاری از صاحبان کسب و کار وقت نگرفته اند تا بفهمند tiktok چگونه می تواند به عنوان یک ابزار بازاریابی کار کند. شاید به این دلیل است که آنها فکر می کنند این پلتفرم فقط یک پایگاه کاربر "جوان" دارد. با این حال، tiktok اکنون طیف گسترده ای از مردم را به خود جذب می کند. در واقع، تقریباً 38 درصد از کاربران tiktok در ایالات متحده بالای 30 سال هستند. رقابت کم کسب و کار فرصت بزرگی است زیرا می توانید با هزینه نسبتاً کم به افراد زیادی دسترسی پیدا کنید.

 

آموزش های تیک تاک مارکتینگ

tiktok چگونه کار می کند؟

قبل از اینکه در مورد نحوه استفاده از tiktok صحبت کنیم، اجازه دهید به سرعت نحوه عملکرد پلتفرم را توضیح دهیم. این پلتفرم مبتنی بر ویدیوهایی است که حداکثر 15 ثانیه دارند (و می‌توان آنها را تا 60 ثانیه با هم ترکیب کرد و افراد با پیمایش در فیدهایشان با ویدیوها تعامل دارند. یکی از چیزهای جالب در مورد tiktok این است که به افراد امکان می دهد انواع جلوه های ویرایش و موسیقی پس زمینه را به ویدیوهای خود اضافه کنند. این باعث شده است که بسیاری از ویدیوهای رقص روی پلتفرم ویروسی شوند، زیرا مردم می توانند ویدیویی از خود در حال رقصیدن با آهنگ خاصی ضبط کنند.

وقتی صحبت از تعامل با ویدیوها می‌شود، افراد می‌توانند ویدیوهایی را که دوست دارند از طریق پیام مستقیم یا پیامک و سایر برنامه‌ها «لایک» کنند، نظر بدهند یا با دیگر کاربران به اشتراک بگذارند.ارقام تعامل در پلتفرم فوق العاده بالاست. بر اساس یک مطالعه توسط مرکز بازاریابی تأثیرگذار، tiktok از همه پلتفرم‌های دیگر در مورد سطوح تعامل در حساب‌های مختلف با اندازه‌های مختلف پیشی می‌گیرد.

tiktok همچنین در نگه داشتن افراد در برنامه بسیار خوب است، زیرا کاربران معمولاً 45 دقیقه در روز با آن تعامل دارند.اگر نمایه tiktok دارید، افراد می‌توانند حساب شما را دنبال کرده و اعلان‌ها را تنظیم کنند تا هر زمان که ویدیویی را پست می‌کنید به آنها هشدار داده شود. بخش مشکل این است که چگونه می توان محتوایی ایجاد کرد که با کاربران tiktok طنین انداز شود. به هر حال، محتوا و سبک محتوای tiktok با سایر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی متفاوت است.اگر یک یا دو هفته از پلت فرم به عنوان ناظر استفاده کنید، می توانید احساسی نسبت به چیزها ایجاد کنید. هنگامی که از پلتفرم به عنوان یک کانال بازاریابی استفاده می کنید، این ممکن است کارها را بسیار آسان تر کند.

 

آموزش های تیک تاک مارکتینگ

ویدیوهای بازاریابی tiktok ایجاد کنید؟

  • ساده ترین راه برای ایجاد ویدیو این است که وارد برنامه tiktok شوید و روی علامت «plus» که در تصویر زیر نشان داده شده است کلیک کنید.
  • هنگامی که این کار را انجام دادید، سپس صفحه ای را مشاهده خواهید کرد که به شما امکان ضبط ویدیو را می دهد.
  • همانطور که قبلا ذکر شد، می‌توانید یک ویدیوی کوتاه ضبط کنید یا فیلم‌ها را برای حداکثر 60 ثانیه ترکیب کنید.
  • اگر به گوشه بالا سمت راست نگاه کنید، گزینه‌هایی برای تغییر تنظیمات ضبط پیدا می‌کنید. اگر ویژگی‌های خاصی مانند گزینه «سرعت» را آزمایش کنید، می‌توانید ویدیوهای خود را منحصر به فردتر کنید. همانطور که حدس زده اید، ویژگی جلوه ها به شما امکان می دهد انیمیشن های جالبی را به ویدیوهای خود اضافه کنید.
  • افکت‌های زیادی وجود دارد که از فناوری واقعیت افزوده استفاده می‌کنند. با این افکت‌ها می‌توانید به نظر برسد که با آیتم‌های مجازی در حال تعامل هستید و همچنین می‌توانید ظاهر خود را تغییر دهید.
  • هنگامی که یک ویدیو را ضبط کردید، سپس به یک منطقه "پس از تولید" دسترسی خواهید داشت. در این قسمت می توانید جلوه های اضافی مانند جلوه های صوتی و فیلترها را به فیلم های خود اضافه کنید.
  • در پایین این صفحه، می توانید ویدیوهای خود را حتی بیشتر سفارشی کنید.
  • پس از تکمیل این مرحله پس از تولید، می توانید مراحل آپلود را طی کنید
  • بخشی وجود دارد که به شما امکان می دهد چند هشتگ به ویدیوی خود اضافه کنید. همچنین می‌توانید یک «جلد» انتخاب کنید، که به بینندگان شما پیش‌نمایشی از آنچه می‌خواهند ببینند، می‌دهد. هشتگ‌هایی که انتخاب می‌کنید می‌توانند تأثیر قابل‌توجهی بر «قابلیت کشف» ویدیوی شما داشته باشند. باید سعی کنید هشتگ هایی را انتخاب کنید که نمایانگر موضوع یا ایده های اصلی ویدیوی شما هستند. علاوه بر این، پوششی که انتخاب می‌کنید می‌تواند به میزان قابل‌توجهی بر احتمال تماشای ویدیوی شما تأثیر بگذارد. شما باید تصویر جلدی را انتخاب کنید که نمایانگر یکی از جذاب ترین لحظات بصری در کلیپ شما باشد.
  • پس از انجام تمام این موارد، می توانید روی "پست" کلیک کنید و ویدیو به کتابخانه شما اضافه می شود. همچنین می‌توانید به‌طور خودکار ویدیوی خود را در دیگر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. شما باید این را فعال کنید تا دنبال کنندگان رسانه های اجتماعی فعلی شما از حضور شما در tiktok آگاه شوند. این مهم است، زیرا این افراد ممکن است مستقیماً با محتوای شما در tiktok تعامل داشته باشند، که می‌تواند منجر به توصیه الگوریتم پلتفرم ویدیوی شما به دیگران شود.

 

چگونه محتوای بازاریابی tiktok جالب ایجاد کنیم؟

موفقیت با tiktok به تولید محتوای هیجان انگیز ختم می شود. اگر بتوانید این کار را انجام دهید، احتمال بیشتری وجود دارد که مردم ویدیوهای شما را تماشا کنند و با آنها درگیر شوند، در نتیجه الگوریتم محتوای شما را در مقابل افراد بیشتری قرار می‌دهد. شاید ساده ترین راه برای ایجاد محتوای تجاری جالب برای نمایه tiktok خود، اتخاذ همان رویکردی باشد که هنگام ارائه ایده های پست وبلاگ استفاده می کنید.

اگر می‌خواهید محتوای پست وبلاگ جذاب ایجاد کنید، ابتدا باید درباره برخی از مشکلات یا موضوعاتی که به مخاطبان هدف شما علاقه دارد فکر کنید. اگر نمی دانید چگونه مشکلات یا علایق را شناسایی کنید، بپرسید! مخاطبان فعلی شما ممکن است برای به اشتراک گذاشتن برخی از مسائلی که با آن دست و پنجه نرم می کنند یا چیزهایی که می خواهند در مورد آن بیشتر بیاموزند هیجان زده شوند. در عوض، می‌توانید به برخی از سؤالات رایجی که مخاطبان شما در انجمن‌های محبوب اختصاص داده شده به جایگاه شما می‌پرسند، نگاه کنید.

ویژگی «پیشنهاد خودکار» در جستجوی Google راه دیگری برای ایجاد ایده‌های محتوای خوب است. فرض کنید می دانید مخاطبان شما می خواهند در مورد بازاریابی اینستاگرام بیاموزند. اگر «نکات بازاریابی اینستاگرام» را در گوگل جستجو کنید، فهرستی از پیشنهادات جستجوی مرتبط با این موضوع را مشاهده خواهید کرد. هنگام ایجاد ویدیوهای tiktok خود می توانید از این پیشنهادها به عنوان منبع الهام استفاده کنید. همچنین می‌توانید از طریق ابزار سئو مانند ubersuggest، ایده‌هایی را از کلمات کلیدی ایده‌آل خود جستجو کنید.

تنها کاری که باید در اینجا انجام دهید این است که یک کلمه کلیدی گسترده مرتبط با موضوع انتخابی خود را تایپ کنید. پس از انجام این کار، بخشی را مشاهده خواهید کرد که به شما امکان می دهد ایده های محتوا را مشاهده کنید. اگر روی این بخش کلیک کنید، ایده‌های محتوای مرتبطی را می‌بینید که می‌توانید برای ویدیوهای خود استفاده کنید. اگر از چند تغییر از یک کلمه کلیدی استفاده کنید، ممکن است به تعداد زیادی ایده برسید. جدا از محتوای اطلاعاتی، ممکن است بخواهید محتوای طنز نیز ایجاد کنید. این نوع محتوا می تواند به خوبی روی tiktok کار کند زیرا اکثر مردم از این پلت فرم برای تفریح استفاده می کنند.

نمونه ای از محتوای طنز ممکن است شوخی در مورد صنعت شما باشد که مخاطبان هدف شما می توانند با آن ارتباط برقرار کنند. اگر به نظر شما ایجاد محتوای طنز چالش برانگیز است، به استفاده از افکت های زیاد هنگام ضبط ویدیو فکر کنید.

 

از هشتگ‌های مناسب برای tiktok seo استفاده کنید

اگر می‌خواهید افراد محتوای شما را در tiktok پیدا کنند، باید کمی در مورد tiktok seo فکر کنید. tiktok seo به سادگی به این معنی است که شما محتوای خود را بهینه می کنید تا زمانی که افراد از ویژگی جستجو در پلتفرم استفاده می کنند، آن را پیدا کنند. شاید ساده ترین راه برای انجام این کار استفاده از هشتگ های مرتبط هر زمان که ویدیویی را پست می کنید، باشد. اگر نمی دانید از چه هشتگ هایی باید استفاده کنید، یک کلمه کلیدی مرتبط و گسترده را در بخش جستجو در tiktok تایپ کنید. وقتی این کار را انجام می دهید، tiktok طیفی از هشتگ های مرتبط با آنچه تایپ کرده اید را پیشنهاد می کند.

اگر می خواهید به مخاطبان گسترده ای دست پیدا کنید، ممکن است از هشتگ های نسبتاً عمومی استفاده کنید. محدودیتی برای تعداد هشتگ هایی که می توانید برای یک ویدیو استفاده کنید وجود ندارد. با این حال، هشتگ‌های شما در کپشن ویدیوی شما ظاهر می‌شوند و زیرنویس‌ها به 100 کاراکتر محدود می‌شوند. بنابراین، ممکن است بخواهید روی تقریباً دو تا سه هشتگ تمرکز کنید، زیرا این به شما فضایی برای نوشتن توضیحات برای ویدیوی خود می دهد.

 

از طریق کمپین های بازاریابی tiktok با سایر سازندگان شریک شوید

اگر در تلاش برای ایجاد فالوور در tiktok هستید، ممکن است بخواهید به همکاری با سازندگان مرتبط در این پلتفرم فکر کنید. به عنوان مثال، اگر در حوزه بازاریابی دیجیتال هستید، ممکن است بخواهید ویدیوهایی با افراد دیگر در این زمینه ایجاد کنید که فالوورهای بیشتری دارند. شما می توانید این افراد را با جستجوی محتوای مرتبط در tiktok پیدا کنید. وقتی با شخصی برخورد کردید که به نظر می رسد مناسب است، یک پیام کوتاه و دوستانه برای او ارسال کنید و به او بگویید که علاقه مند به شراکت هستید.

این می تواند کمی یک بازی اعداد باشد، بنابراین ممکن است مدتی طول بکشد تا کسی شما را به پیشنهاد شما بپذیرد. گفته می شود، همانطور که تعداد فالوورهای شما شروع به افزایش می کند، ممکن است دریابید که افراد بیشتری مایل به همکاری با شما هستند زیرا مزایای انجام این کار اکنون بیشتر شده است.

 

آموزش های تیک تاک مارکتینگ

تبلیغات tiktok

تبلیغات tiktok راه عالی دیگری برای بازاریابی کسب و کار شما در این پلتفرم است. یکی از مزایای تبلیغات tiktok این است که شما نیازی به صرف زمان زیادی برای ایجاد مخاطب ندارید. یک کمپین تبلیغاتی راه‌اندازی می‌کنید و می‌توانید به مخاطبان هدف خود دسترسی پیدا کنید — اغلب در عرض 24 ساعت.

tiktok پنج نوع مختلف از محصولات تبلیغاتی را ارائه می‌کند:

  • تبلیغات درون فید
  • هشتگ های مارک دار
  • تبلیغات با نمایش بالا
  • جلوه های مارک دار
  • تصاحب برند

بسیاری از کسب و کارهای کوچک متوجه می شوند که تبلیغات درون فید بهترین نتایج را دریافت می کنند. بعلاوه، سایر محصولات تبلیغاتی معمولاً فقط برای شرکت هایی باز هستند که بودجه تبلیغاتی قابل توجهی دارند. اگر می‌خواهید تبلیغات درون فید را راه‌اندازی کنید، ابتدا باید یک حساب تبلیغاتی tiktok ایجاد کنید.

  • پس از انجام این کار، روی "ایجاد تبلیغ" کلیک کنید.
  • در پایان فرآیند ثبت‌نام، بلافاصله با یک حساب تبلیغاتی مواجه نمی‌شوید - باید منتظر بمانید تا tiktok درخواست شما را بررسی کند. هنگامی که آنها درخواست شما را بررسی کردند، باید ایمیلی دریافت کنید که به شما می گوید آیا به شما اجازه دسترسی داده شده است یا خیر.
  • با تبلیغات درون فید، ویدیوهای شما معمولاً باید از همان قوانین محتوای «عادی» پیروی کنند، بنابراین ویدیو نمی‌تواند بیشتر از شصت ثانیه باشد.
  • همانطور که گفته شد، tiktok توصیه می کند تبلیغات خود را بین نه تا پانزده ثانیه اجرا کنید.
  • علاوه بر این، هنگام تنظیم تبلیغات درون فید، می توانید از بین تعدادی از اهداف تبلیغاتی مختلف انتخاب کنید.
  • پس از انتخاب هدف تبلیغاتی مناسب، به ویژگی‌های مرتبط نیز دسترسی خواهید داشت.

برای مثال، اگر از هدف «نصب برنامه» استفاده می‌کنید، می‌توانید پیوند مستقیمی به صفحه فروشگاه برنامه خود در اختیار افراد قرار دهید.

وقتی صحبت از هدف قرار دادن تبلیغات tiktok می شود، معمولاً دو گزینه دارید:

  • هدف گذاری علاقه: هدف‌گیری علاقه مشابه تبلیغات فیسبوک عمل می‌کند. اگر از این روش هدف‌گیری استفاده می‌کنید، علاقه‌ای را انتخاب می‌کنید که با مخاطب هدف خود مرتبط است و tiktok تبلیغات شما را به آن افراد نشان می‌دهد
  • هدف گیری رفتاری: هدف گیری رفتاری به شما امکان می دهد افراد را بر اساس رفتار آنها در tiktok در هفت یا پانزده روز گذشته هدف قرار دهید.

با این روش، شما به سادگی یک رفتار خاص و یک دسته ویدیویی را انتخاب می کنید که این رفتار برای آن اعمال می شود. با استفاده از این روش می توانید به افرادی دسترسی پیدا کنید که فعالانه با پلتفرم tiktok درگیر هستند. همچنین شایان ذکر است که tiktok هدف گذاری «مخاطب سفارشی» و «مخاطب شبیه به ظاهر» را ارائه می دهد. با هدف گذاری مخاطبان سفارشی، می توانید افرادی را که قبلاً با برند شما تعامل داشته اند، هدف قرار دهید. اگر لیست آدرس ایمیل مشتری را به tiktok ارائه دهید، این می تواند شامل تعاملات هم در داخل و هم خارج از tiktok باشد.

همانطور که گفته شد، چیزی به نام مخاطبان شبیه هم وجود دارد. با این روش هدف‌یابی، می‌توانید به افرادی مشابه با مخاطبان موجود دسترسی پیدا کنید. این روش هدف‌گیری به خوبی کار می‌کند، اگر متوجه شوید که روش‌های هدف‌گیری دیگر شروع به ارائه نتایج پایین‌تر کرده‌اند. اگر نمی دانید چگونه باید تبلیغات tiktok خود را ایجاد کنید، از بخش "الهام بخش" در وب سایت tiktok دیدن کنید. در آن مکان، می‌توانید نمونه‌هایی از تبلیغات را ببینید که نتایج عالی داشته‌اند. اگر روی یکی از این کمپین‌های تبلیغاتی کلیک کنید، می‌توانید ببینید که این شرکت چگونه یک کمپین بازاریابی برنده tiktok ایجاد کرده است. سپس می توانید از این اطلاعات برای کمک به ایجاد یک کمپین برنده برای خودتان استفاده کنید.

 

اینفلوئنسر مارکتینگ tiktok

طبق آمارهای اخیر، تقریباً 86 درصد از بازاریابان از اینفلوئنسر مارکتینگ برای ایجاد فروش یا آگاهی از برند استفاده کرده‌اند.

اینفلوئنسر مارکتینگ محبوب است زیرا می‌تواند یکی از سریع‌ترین راه‌ها برای ایجاد نتایج در پلتفرم رسانه‌های اجتماعی باشد. با این حال، غربال کردن اینفلوئنسرها می‌تواند دشوار باشد، و تشخیص اینکه آیا یک اینفلوئنسر خاص نتایج خوبی ارائه می‌دهد یا خیر، کار آسانی نیست.برای رسیدگی به این مسائل، tiktok «بازار سازندگان tiktok» را توسعه داده است.

اگر به این بازار بپیوندید، معیارهای مرتبط با اینفلوئنسر معین را خواهید دید. با کمک این داده ها، تشخیص اینکه آیا اینفلوئنسر برای محصول/خدمت شما مناسب است یا نه، بسیار ساده تر است. اگر یک کمپین اینفلوئنسر مارکتینگ را آغاز کنید، این ممکن است به تضمین یک سرمایه خوب کمک کند.

 

بازاریابی tiktokچیست؟

بازاریابی tiktok تمرین استفاده از tiktok برای تبلیغ یک نام تجاری، محصول یا خدمات است. می‌تواند شامل تاکتیک‌های مختلفی مانند بازاریابی تأثیرگذار، تبلیغات tiktok و ایجاد محتوای ویروسی ارگانیک باشد.

بازاریابی tiktok می تواند به مشاغل کمک کند:

  • افزایش آگاهی از برند
  • ایجاد جوامع درگیر
  • فروش محصولات و خدمات
  • از مشتریان و مخاطبان بازخورد دریافت کنید
  • ارائه خدمات به مشتریان
  • محصولات و خدمات را برای مخاطبان هدف تبلیغ کنید

در اینجا سه نوع اصلی از مارک های بازاریابی استفاده شده در tiktok آورده شده است.

1.اینفلوئنسر مارکتینگ tiktok

بازاریابی تأثیرگذار tiktok بخش بزرگی از اکوسیستم برنامه است. ستاره های بزرگی مانند چارلی داملیو، ادیسون رای و زاک کینگ می توانند تاثیر زیادی بر موفقیت یک تجارت داشته باشند (ده ها میلیون کاربر هر روز محتوای آنها را تماشا می کنند).

اما برای بازاریابی موفق به یک اینفلوئنسر با مشخصات بالا نیاز ندارید—سعی کنید ستاره های در حال ظهور یا اینفلوئنسرها را در جایگاه خود کشف کنید. به عنوان مثال، یک برند کوچک لوازم آرایشی مستقر در ونکوور ممکن است هشتگ #vancouvermakeup را جستجو کند و تأثیرگذارانی مانند سارا مک‌ناب را پیدا کند.

2.ایجاد tiktoks 

این گزینه بیشترین آزادی را به شما می دهد. یک حساب تجاری tiktok برای نام تجاری خود ایجاد کنید (برای دستورالعمل های گام به گام دقیق به پیمایش ادامه دهید) و شروع به ساخت محتوای ارگانیک خود کنید. شما می توانید همه چیز را از نمایش محصولات خود گرفته تا ویدیوهای روزمره و چالش های رقص پست کنید. مدتی را صرف پیمایش در صفحه برای شما برای الهام گرفتن کنید.

3.تبلیغات tiktok

اگر به دنبال مکانی برای شروع هستید و مقداری پول برای سرمایه گذاری دارید، این همان است—سایت tiktok مملو از داستان های موفقیت برندهایی است که شروع به تبلیغات در tiktok کرده اند، از جمله aerie، little caesars و maybelline. مانند فیس بوک و اینستاگرام، هزینه تبلیغات tiktok بر اساس مدل پیشنهادی است.

 

tiktok در تابستان 2020 یک مرکز تجاری tiktok افتتاح کرد و چند ماه بعد tiktok pro را عرضه کرد. در ابتدا، تمایزی بین این دو وجود داشت – یکی برای کسب‌وکارها، دیگری برای سازندگانی که از رشد آگاه بودند – اما از آنجایی که هر دو مرکز بینش تقریباً یکسانی را ارائه می‌کردند، tiktok در نهایت آنها را با هم ترکیب کرد.

اکنون، tiktok برای تجارت تنها راه است. با یک حساب تجاری، می توانید اطلاعات بیشتری به نمایه خود اضافه کنید و به معیارهای بیدرنگ و بینش مخاطبان دسترسی داشته باشید.

 

نحوه ایجاد یک حساب تجاری tiktok:

  • به صفحه پروفایل خود بروید
  • تب تنظیمات و حریم خصوصی را در گوشه سمت راست بالا باز کنید.
  • روی مدیریت حساب ضربه بزنید.
  • تحت کنترل حساب، تغییر به حساب تجاری را انتخاب کنید.
  • دسته‌ای را انتخاب کنید که به بهترین شکل حساب شما را توصیف کند—tiktok دسته‌هایی از هنر و صنایع دستی گرفته تا وبلاگ شخصی تا تناسب اندام و ماشین‌آلات و تجهیزات را ارائه می‌دهد.
  • از آنجا، می‌توانید یک وب‌سایت تجاری و ایمیل به نمایه خود اضافه کنید، و آماده انتشار هستید.

 

آموزش های تیک تاک مارکتینگ

سخن پایانی

اشتباه است که به بازاریابی tiktok مانند بازاریابی اینستاگرام یا فیس بوک نزدیک شوید. tiktok یک شبکه اجتماعی کاملاً متفاوت با روندها، ویژگی ها و رفتارهای کاربر منحصر به فرد است. مدتی را صرف جذب ویدیوهای tiktok کنید (مبتدیان، از اینجا شروع کنید). ویژگی های مختلف موجود در برنامه tiktok را کاوش کنید و توجه داشته باشید که چه فیلترها، جلوه ها و آهنگ هایی ترند هستند. مراقب چالش های هشتگ مارک دار باشید، که اساساً شامل یک آهنگ، حرکات رقص یا کاری است که اعضا مجبور به ایجاد مجدد آن هستند (در اصل، چرخش tiktok بر روی محتوای تولید شده توسط کاربر). ویژگی دوئت های tiktok را نیز نادیده نگیرید.

 

نظرتون درباره این نوشته چیه؟ عالیه بد نیست خوب نبود