معرفی بازاریابی توییتر امروزه رسانه های اجتماعی نه تنها به مردم کمک می کنند که روابط خود را حفظ کنند، بلکه تجار، دیدگاه ها، شکایات و ایده های خود را نیز ارتقا دهند. با بیش از 313 میلیون کاربر فعال ماهانه و جمعیتی جدید برای بوت شدن، توییتر یک پلت فرم عالی برای اکثر بازاریابان است. توییتر یک پلتفرم اجتماعی برای به اشتراک گذاشتن نظرات یک نفر است. کاربران می توانند حساب خود را با توییتر باز کرده و نظرات خود را در قالب پیام های کوتاه پخش کنند. این پیام ها به صورت توییت شناخته می شوند. انگیزه ی اغلب بازدیدکنندگان توییتر رویداد های سراسر جهان است. با صدها میلیون کاربر و بیش از 500 میلیون توییت در روز، فرصتی عالی برای کسب و کاربرای رسیدن به مخاطبان جهانی از مشتریان جدید و موجود از طریق توییتر وجود دارد. در این نوع بازاریابی، مکالمات در توییتر درست مانند برخورد چهره به چهره شما با مشتریان در روز است. محتوای ممتاز (بازاریابی محتوا) به شما کمک می کند تا فالووران جدید را جذب کنید و در طول زمان آنها را مشغول نگه دارید، آگاهی از نام تجاری خود را ایجاد کنید و خودتان یا نام تجاری را به عنوان یک مقام در صنعت بگنجانید یا طرز فکرتان را به اشتراک بگذارید. برخی از راه های اصلی کسب و کار از توییتر عبارتند از:
این دوره مخصوص اعضای ویژه است. برای دسترسی به صدها دوره ویژه اشتراک ویژه خود را فعال کنید. فعالسازی اشتراک ویژه
این درس حاوی محتوای غیر ویدیویی است. امکان دارد مدرس در این درس یک آزمون، تمرین، فایل پی دی اف یا اسلاید قرار داده باشد. محتویات درس های غیر ویدئویی در بخش فایل تمرین قرار دارند و می توانید با دانلود فایل زیپ مربوط به تمرین به آنها دسترسی داشته باشید.
ارتقاء حساب کاربری
اشتراک ویژه
با تهیه اشتراک ویژه از امکانات زیر بهرمند می شوید: