عملیات های ITIL Help Desk: بهترین شیوه ها
این دوره یک راهنمای کاربردی از عملیات های سرویس ITIL یا Help Desk و کارهایی است که باید برای راه اندازی آنها انجام دهید. برای اطمینان از اینکه میز خدمات شما به درستی تنظیم شده است تا نیازهای کاربران نهایی شما را برآورده کند، این دوره شما را با برخی از زمینه های اساسی که باید در نظر بگیرید، آشنا می کند.
این دوره یک راهنمای کاربردی از عملیات های سرویس ITIL یا Help Desk و کارهایی است که باید برای راه اندازی آنها انجام دهید. برای اطمینان از اینکه میز خدمات شما به درستی تنظیم شده است تا نیازهای کاربران نهایی شما را برآورده کند، این دوره شما را با برخی از زمینه های اساسی که باید در نظر بگیرید، آشنا می کند.
4.3
(۲۱ رای)
۳٬۴۶۳ دانشجو
2 ساعت
10 درس
همه سطوح
1 سال قبل