آموزش 3D مکس | Autodesk 3ds Max

معرفی Autodesk 3ds Max

آتودسک تری‌ دی ‌اس مکس یک نرم افزار گرافیک سه بعدی است که توسط شرکت اتودسک ساخته و منتشر شده است. افرادی که خواهان عینیت ببخشیدن به ذهنیت و ایده خود هستند، نرم افزار تری دی مکس این امکان را برای آنها فراهم می کند.

تاریخچه ی Autodesk 3ds Max

این نرم افزار نخست با نام تجاری d studio3 برای محیط dos توسط گروه یوست با مدیریت گری یوست در سال ۱۹۹۰ معرفی شد. گری یوست بیش از ۱۰ سال مدیریت گروهی از مهندسین نرم افزار را در طراحی و ساخت ds Max3 بر عهده داشت. گری یوست و گروه یوست این نرم افزار را برای سکوی داس ایجاد کردند و سپس توسط شرکت آتودسک آن را به بازار عرضه کردند.

امکانات Autodesk 3ds Max

MAXScript

یک زبان اسکریپت ‌نویسی داخلی می باشد که قادر است یک task را به صورت خودکار تکرار کند، دستورالعمل‌های موجود را با روش‌های تازه بیامیزد، ابزارها و واسط‌های کاربری جدید بسازد. علاوه بر این قابلیت ایجاد ماژول‌های افزونه‌ها را کاملاً با MAXScript دارد.

کارگاه شخصیت

به منظور برای حرکت و تجسم شخصیت‌های مجازی استفاده می شود که برای سفارش سازی و تغییر شبکه شخصیت‌های مناسب و نیازهای مناسب مفید می باشد.

جستجوگر صحنه

ابزاری است که دید سلسله مراتبی از داده‌ها، آنالیز صحنه و سهولت کار با صحنه‌های پیچیده تر را میسر می سازد.

واردکردن  DWG

این نرم افزار از هر دو واردات و اتصال فایل‌های DWG پشتیبانی می‌کند.

انتساب/ویرایش بافت

کاربر می توانذ UVها را با توجه به آن شکاف‌ها تا کند، کپی/پیست کردن مصالح‌ها، نقشه‌ها و رنگ‌ها و دسترسی سریع و راحت به انواع نقشه‌ها میسر می‌شود.

فریم‌های کلیدی کلی

  • کلید مجموعه
  • کلید اتوماتیک

ایجاد پویانمایی ها برای کاربر راحت تر می شود.

پویانمایی محدود

کنترل اشیا در امتداد منحنی‌ها با هم ترازی، سرعت، نرمی، حلقه و متحرک کردن را فراهم می کند.

پوست

برای کنترل دقیق تغییر شکل اسکلتی کاربرد دارد

کاربرد Autodesk 3ds Max

رندرینگ در Autodesk 3ds Max

تهیه یک خروجی در قالب فایل‌های تصویری از برنامه و محیط کاری تری دی مکس را رندرینگ گویند.

  • Pluralsight Exploring 3D Studio Max Topology Tools

Pluralsight Exploring 3D Studio Max Topology Tools

سه شنبه ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ساعت ۱۵:۱۸
  • آموزش 3ds Max 2018

آموزش 3ds Max 2018

دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ساعت ۲۱:۰۸
  • آموزش 3ds Max: مواد به V-Ray

آموزش 3ds Max: مواد به V-Ray

دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ساعت ۲۱:۰۸
  • آموزش 3ds Max: رندرینگ با Arnold

آموزش 3ds Max: رندرینگ با Arnold

دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ساعت ۲۱:۰۸
  • Lynda 3ds Max: Advanced Lighting

Lynda 3ds Max: Advanced Lighting

دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ساعت ۲۱:۰۸
  • آموزش ویژگی های جدید 3ds Max 2018

آموزش ویژگی های جدید 3ds Max 2018

دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ساعت ۲۱:۰۸
  • آموزش استراتژی های رندرینگ خارجی با V-Ray و 3ds Max

آموزش استراتژی های رندرینگ خارجی با V-Ray و 3ds Max

دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ساعت ۲۱:۰۷
  • آموزش کشف ویژگی های 3ds Max 2018

آموزش کشف ویژگی های 3ds Max 2018

دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ساعت ۲۱:۰۷
  • Pluralsight Hard Surface Modeling Fundamentals in 3ds Max

Pluralsight Hard Surface Modeling Fundamentals in 3ds Max

دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ساعت ۲۱:۰۷
  • Pluralsight Modeling Cartoon Props in 3ds Max 2017

Pluralsight Modeling Cartoon Props in 3ds Max 2017

دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ساعت ۲۱:۰۷
  • آموزش تکنیک های رندرینگ داخلی با mental ray و 3ds Max

آموزش تکنیک های رندرینگ داخلی با mental ray و 3ds Max

شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۶ - ساعت ۲۲:۳۰
  • آشنایی با گواهی نامه حرفه ای 3ds Max

آشنایی با گواهی نامه حرفه ای 3ds Max

شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۶ - ساعت ۱۵:۳۰
  • DigitalTutors Modeling and Texturing a Low Poly Helmet for Games in 3ds Max

DigitalTutors Modeling and Texturing a Low Poly Helmet for Games in 3ds Max

جمعه ۰۲ تیر ۱۳۹۶ - ساعت ۱۴:۳۰
  • Lynda 3ds Max Advanced Materials

Lynda 3ds Max Advanced Materials

چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ساعت ۱۵:۳۰
  • Pluralsight Converting a Photo into a VR Set in 3ds Max

Pluralsight Converting a Photo into a VR Set in 3ds Max

چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ساعت ۱۲:۳۰
  • ساخت بازی ویدئویی حرفه ای

ساخت بازی ویدئویی حرفه ای

چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ساعت ۲۲:۰۰
  • مدل سازی یک کلاه ایمنی برای بازی در 3ds Max

مدل سازی یک کلاه ایمنی برای بازی در 3ds Max

شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ساعت ۱۲:۰۰
  • ایجاد ابزار های مورد نیاز بازی با ZBrush و 3DS Max

ایجاد ابزار های مورد نیاز بازی با ZBrush و 3DS Max

جمعه ۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ساعت ۰۶:۰۰
  • آموزش نورپردازی پیشرفته با 3ds Max

آموزش نورپردازی پیشرفته با 3ds Max

پنج شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ساعت ۱۲:۰۰
  • ساخت جعبه های چوبی سه بعدی برای بازی

ساخت جعبه های چوبی سه بعدی برای بازی

یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۶ - ساعت ۲۳:۰۰
  • مدلسازی خودرو با عملکرد بالا در 3ds Max

مدلسازی خودرو با عملکرد بالا در 3ds Max

شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ساعت ۰۵:۰۰