آموزش های اتودسک (Autodesk)

آموزش های اتودسک

آنچه در این صفحه می خوانید:

معرفی اتودسک (Autodesk)

.Autodesk،Inc یک شرکت نرم افزاری چند ملیتی آمریکایی است که سرویس های معماری را برای صنایع معماری، مهندسی، ساخت و ساز، تولید، رسانه، آموزش و سرگرمی و کسب و کار انجام می دهد. Autodesk مقر آن در سن رافائل، کالیفرنیا است و گالری از کارهای مشتریان خود را در ساختمان خود در سان فرانسیسکو نشان می دهد. این شرکت دفاتر جهانی دارد.

این شرکت در سال 1982 توسط John Walker، که همکار اولین نسخه های اتوکد بود، تأسیس شد. اتوکد که نرم افزار پرچمدار رایانه ای شرکت (CAD) است و نرم افزار Revit در درجه اول توسط معماران، مهندسان و طراحان سازه برای طراحی، پیش نویس و مدل سازی ساختمان ها و سایر سازه ها مورد استفاده قرار می گیرد. نرم افزار های Autodesk در زمینه های مختلف و در پروژه هایی از مرکز تجارت جهانی یک تا خودروهای برقی تسلا مورد استفاده قرار گرفته است.

Autodesk با اتوکد مشهور شد، اما اکنون طیف گسترده ای از نرم افزارها را برای طراحی، مهندسی و سرگرمی و یک خط نرم افزار برای مصرف کنندگان، از جمله Sketchbook، توسعه داده است. صنعت تولید از نرم افزار نمونه سازی دیجیتالی Autodesk استفاده می کند از جمله Autodesk Inventor، Fusion 360 و Autodesk Product Design Suite برای ویژوال سازی، شبیه سازی و تجزیه و تحلیل عملکرد دنیای واقعی با استفاده از یک مدل دیجیتال در فرایند طراحی استفاده می کند. خط نرم افزار Revit شرکت برای مدل سازی اطلاعات ساختمان به گونه ای طراحی شده است که به کاربران اجازه می دهد برنامه ریزی، ساخت و مدیریت یک ساختمان را عملاً قبل از ساخت آن بررسی کنند.

بخش رسانه و سرگرمی Autodesk نرم افزاری را برای جلوه های بصری، درجه بندی رنگ و ویرایش و همچنین انیمیشن، توسعه بازی و طراحی ویژوال سازی ایجاد می کند. 3ds Max و Maya هر دو نرم افزار انیمیشن سه بعدی هستند که در جلوه های تصویری فیلم و توسعه بازی مورد استفاده قرار می گیرند.

تاریخچه اتودسک (Autodesk)

اولین محصول قابل توجه Autodesk AutoCAD بود، یک برنامه طراحی به کمک رایانه است که برای اجرای روی سیستم های معروف به "میکرو رایانه" در آن زمان طراحی شده است، از جمله آن هایی که سیستم عامل CP / M 8 بیتی CP / M و دو سیستم جدید 16 بیتی را اجرا می کنند. ویکتور 9000 و کامپیوتر شخصی IBM (PC). این ابزار ارائه شده باعث شده است تا برای طراحی های فنی، مهندسی و معماری های کوچکتر بتوانند نقشه های فنی مفصلی را ایجاد کنند.

نسخه 2.1 از اتوکد، در سال 1986 منتشر شد، شامل AutoLISP، مترجم زبان برنامه نویسی Lisp داخلی که ابتدا مبتنی بر XLISP بود. این امر در را برای توسعه دهندگان شخص ثالث باز می کند تا قابلیت اتوکد را گسترش دهند، به طیف گسترده ای از بازارهای عمودی بپردازند و باعث تقویت نفوذ در بازار اتوکد شوند. پس از اتوکد نسخه 13، این شرکت از پشتیبانی از محیط یونیکس و پلتفرم اپل مکینتاش متوقف شد. پس از انتشار اتوکد نسخه 14 (آخرین نسخه R13 آخرین نسخه DOS و یونیکس بود)، اولین بار در سال 1997 ارسال شد، Autodesk توسعه تحت DOS را قطع کرد و منحصراً روی ویندوز مایکروسافت متمرکز شد.

اتوکد به کاربردی ترین برنامه CAD برای برنامه های کاربردی غیر تخصصی 2D تبدیل شده است. فرمت های فایل بومی که توسط اتوکد، DXF و DWG نوشته شده است، همچنین به طور گسترده برای قابلیت همکاری داده های CAD استفاده می شود. در سال 1989، فروش Autodesk تنها پس از چهار سال عملیاتی به بیش از 100،000،000 دلار افزایش یافت.

در دهه 1990، با خرید Softdesk در سال 1997، Autodesk شروع به تولید نسخه های ویژه AutoCAD کرد که هدف آن بخش های گسترده ای از صنعت، از جمله معماری، مهندسی عمران و تولید بود. از اواخر دهه 1990، این شرکت تعدادی از محصولات مهم مبتنی بر غیر اتوکد را از جمله Revit، یک برنامه مدل سازی ساختمان پارامتری و Inventor را اضافه کرده است.

گواهینامه های اتودسک (Autodesk)

Autodesk گواهینامه ها را در دو دسته ارائه می دهد: Autodesk Certified User و Advanced Certified Professional.

  • Autodesk Certified User: مهارت های ورود به سطح را در محصولات اصلی رمزگذاری خودکار تأیید می کند. طراحی شده برای دانش آموزان و مدرسانی که مایل به نشان دادن مهارت اساسی هستند. برنامه درسی، دوره های درسی و امتحانات ارائه شده برای مطالعه مستقل یا ادغام نهادی.
  • Advanced Certified Professional: مهارتهای پیشرفته تری از جمله گردش کار پیچیده و چالش های طراحی را تأیید می کند. طراحی شده برای دانشجویانی که به دنبال یک مزیت رقابتی در یک محصول خاص هستند.

محصولات اتودسک (Autodesk)

پلتفرم ها

بخش راه حل های بستر های نرم افزاری و مشاغل نوظهور (PSEB) پایه و اساس محصول را برای اکثر پیشنهادات Autodesk در بازارهای مختلف از جمله محصول پرچمدار Autodesk اتوکد، اتوکد LT، اتوکد برای مک و برنامه موبایل اتوکد (که قبلاً اتوکد 360) نامیده می شود توسعه داده و مدیریت می کند. سوئیت های Autodesk، اشتراک و خدمات وب، که شامل Autodesk Cloud، آزمایشگاه های Autodesk و مهندسی جهانی نیز بخشی از PSEB هستند. در اتفاقی که به عنوان یک اقدام غیرمعمول برای سازنده نرم افزارهای تجاری بالا رده دیده می شد، Autodesk شروع به ارائه اتوکد LT 2012 برای مک از طریق فروشگاه اپل مک اپ کرد.  همچنین بخشی از PSEB، گروه محصولات Autodesk Consumer، است که در نوامبر 2010 ایجاد شد تا به طراحی 3 بعدی بپردازد و "موج جدیدی از طراحان را بخاطر داشتن نرم افزارهای پیشرفته گرسنه بخورد". محصولات این گروه شامل Motion FX و SketchBook است. کاربران از کودکان، دانش آموزان و هنرمندان گرفته تا سازندگان و افراد DIY.

معماری، مهندسی و ساخت و ساز

گروه صنعت معماری، مهندسی و ساخت و ساز (AEC) مقر آن در بوستون، ماساچوست، در ساختمان LEED Platinum با استفاده از نرم افزار Autodesk طراحی و ساخته شده است. معماری، مهندسی و راه حل های ساخت و ساز Autodesk شامل اتوکد و Revit است که محصول پرچمدار آنها برای مدل سازی اطلاعات ساختمان رابطه است. بخش AEC همچنین نرم افزاری را برای صنعت ساخت و ساز از جمله BIM 360، Advance Steel و NavisWorks (خریداری شده 2007) توسعه داده و مدیریت می کند. صنعت زیرساخت، از جمله Civil 3D و InfraWorks. و صنعت MEP، از جمله Fabrication CADmep. ارائه خدمات Autodesk Marketplace به مشتریان خود کمک می کند تا تیم خود را در صنعت AEC آموزش دهند. پروژه هایی که از نرم افزار AEC Autodesk AEC استفاده کرده اند شامل ساختمان ناسا امس، پل خلیج سان فرانسیسکو، برج شانگهای و مرکز تجارت جهانی یک نیویورک است.

تولید

گروه صنایع تولیدی Autodesk مقر آن در پورتلند، اورگان است. از نرم افزارهای تولیدی این شرکت در بخش های مختلف تولیدی از جمله ماشین آلات صنعتی، الکترو مکانیکی، ابزار و قالب، تجهیزات صنعتی، قطعات خودرو و محصولات مصرفی استفاده می شود. محصولات شامل Fusion 360، مجموعه طراحی و ساخت محصولات، Autodesk Inventor، Inventor Nastran (قبلاً Nastran In-CAD)، CAM Inventor (سابقا Autodesk HSM و Inventor HSM)، Inventor Tolerance Analysis، محصولات Alias ​​، برنامه های کاربردی کارخانه، Autodesk Vault، Autodesk CFD (قبلاً Autodesk Simulation CFD)، Moldflow، Netfabb، FeatureCAM، PowerMill، PowerInspect، PowerShape و VRED.

رسانه و سرگرمی

محصولات Autodesk Media و سرگرمی برای ایجاد، مدیریت و تحویل رسانه های دیجیتالی، از جلوه های تصویری فیلم و تلویزیون، درجه بندی رنگ و ویرایش گرفته تا انیمیشن، توسعه بازی و ویژوال سازی طراحی طراحی شده است. بخش رسانه و سرگرمی Autodesk در مونترال، کبک مستقر است. این شرکت در سال 1999 پس از به دست آوردن Autodesk، Inc Discetet Logic، Inc تاسیس شد و عملیات خود را با Kinetix ادغام کرد. در ژانویه 2006، Autodesk Alias ​​، توسعه دهنده فناوری گرافیک سه بعدی را بدست آورد. در اکتبر 2008، Autodesk از برند Avid نام تجاری Softimage را بدست آورد. عمده محصولات ارائه شده از بخش رسانه و سرگرمی عبارتند از: شعله، دود، و مجموعه رسانه و سرگرمی، که شامل مایا، 3ds Max، آرنولد، MotionBuilder، Mudbox و ReCap Pro می شود.

بخش اعظم جلوه های بصری آواتار با رسانه ها و نرم افزارهای سرگرمی Autodesk ساخته شده اند. جیمز کامرون، کارگردان آواتار با استفاده از نرم افزار Autodesk، هدف قرار دادن دوربین در بازیگرانی بود که لباس های ضبط حرکتی را در یک استودیو می پوشند و آنها را به عنوان شخصیت های دنیای داستانی پاندورا در این فیلم می دید. نرم افزار Autodesk همچنین در جلوه های تصویری آلیس در سرزمین عجایب، The Curious Case of Benjamin Button، Harry Potter و Deathly Hallows Part 1، Inception، Iron Man 2، King Kong، Gladiator، Titanic و فیلم های دیگر نقش ایفا کرد.

رندر ها

Autodesk بسیاری از رندرهای مخصوص محصولات را توسعه داده و خریداری کرده است، اما بسیاری از محصولات Autodesk با رندرهای شخص ثالث مانند NVIDIA Mental Ray یا Iray همراه بوده اند.

  • Autodesk Raytracer (ART؛ aka RapidRT): یک مسیر ردیاب ساده در ردیابی مبتنی بر فناوری Opticore.
  • ردیابی ردیابی Real-Time Autodesk (Autodesk RTRT؛ قبلاً Opus RTRT): موتور ردیابی ردیابی پرتویی است که در استودیوی Optodesore Autodesk و خوشه ردیابی Real-Time Autodesk استفاده می شود
  • Autodesk VRED: ارائه دهنده OpenGL / Raytracing در real-time و آفلاین که از ردیابی مستقیم پرتوهای NURBS پشتیبانی می کند
  • RenderGin (که قبلاً Augenblick MMV بود): یک ردیاب اشعه NURBS که در real-time متوقف شده بود، فن آوری را به VRED ادغام شد.
  • Autodesk Realtime Renderer (که قبلاً VSR Realtime Renderer بود): یک رندر ردیابی متوقف شده برای Rhinoceros 3D.
  • Arnold Renderer: یک CPU یا GPU شتاب دهنده مسیر ردیابی یک طرفه را برای انیمیشن و جلوه های بصری شتاب داد
  • Turtle: یک ماده اصلی پخت و پز بافت در Maya LT؛ از فن آوری پخت آن نیز در Beast استفاده شده است، یک وسایل روشنایی متوقف شده با وسایل پخت.
  • Maya Software: ارائه دهنده ترکیبی اسکن / raytracing در مایا
  • 3ds Max Scanline: یک ردیاب ترکیبی / ردیابی / تابش تابشی در 3ds Max
  • Lightscape: یک رندر تابش ناپیوسته؛ فناوری های آن در Autodesk VIZ (بعداً 3ds Max Design) ادغام شدند.
  • Maya Vector: یک وکتور بردار مبتنی بر فناوری RAViX Electric Rain's Electric.
  • One System Graphics: یک پردازنده گرافیکی نوری / غیر فوتورالیستی GPU، با نام Nitrous / Quicksilver در 3ds Max و Viewport 2.0 / Hardware 2.0 در مایا
  • Maya Hardware: یک GPU میراث ارائه دهنده میراث را در مایا 2017 یا قبل از آن از بین می برد.

سرویس های رندر ابری

  • Autodesk Rendering: یک رندر ابر ساده
  • Lagoa MultiOptics: یک پخش کننده ابر متوقف شده برای ویژوال سازی
  • 3ds Max Cloud Rendering: یک سیستم ردیابی ابری پیش نمایش فناوری برای آرنولد در 3ds Max.
  • Azure Batch Rendering: سیستم ارائه دهنده ابری برای مایا، 3ds Max و Arnold، که توسط Autodesk و Microsoft ارائه شده است.

ابزارهای ویژوال سازی

  • Autodesk ImageStudio: یک ابزار ویژوال سازی قطع شده بر اساس پرتوهای ذهنی، که برای Autodesk Alias ​​به بازار عرضه می شود
  • 3ds Max Interactive: یک ابزار ویژوال سازی در real-time مبتنی بر Autodesk Stingray است که در 3ds Max ارسال شده است.

بررسی اجمالی محصولات

اینونتور (Autodesk Inventor)

 به شما این امکان را می دهد تا نمونه های تولیدی را که دقیقا وزن، استرس، اصطکاک، بار رانندگی و دیگر اجزای آنها را در یک محیط سه بعدی شبیه سازی می کند را ایجاد کنید. همه چیز از طرح قالب های پایه تا مدل های با جزئیات مهندسی مکانیکی دقیق می توانند با استفاده از شبیه سازی حرکت یکپارچه Inventor و ابزار تحلیل استرس مونتاژ ایجاد و تست شوند. Inventor محبوبیت خود را به خاطر ویژگی های دقیق مدل سازی 3D خود که به شما کمک می کند محصولات خود را ایجاد و ویژوال سازی کنید، بدست آورده است. Inventor همچنین شامل شبیه سازی یکپارچه CADو ابزارهای طراحی است که نه تنها سبب افزایش بهره وری CAD و کمک به کاهش اشتباهات می شود، بلکه می تواند یکپارچگی در زمان بندی توسعه را به نصف برساند.

اتوکد (Autocad)

اتوکد یک نرم افزار کاربردی طراحی تجاری به کمک رایانه (CAD) است. اتوکد توسط اتودسک (Autodesk) طراحی و به بازار عرضه شد، برای اولین بار در دسامبر 1982 به عنوان یک برنامه دسکتاپ در حال اجرا روی میکرو کامپیوتر ها با کنترل کننده های گرافیک داخلی منتشر شد. قبل از معرفی اتوکد، بیشتر برنامه های تجاری CAD روی رایانه های اصلی یا مینی رایانه اجرا می شدند که هر اپراتور CAD (کاربر) در یک ترمینال گرافیکی مجزا کار می کرد. از سال 2010، اتوکد به عنوان یک برنامه موبایل و وب نیز منتشر شد و به عنوان اتوکد 360 به بازار عرضه شد. اتوکد در صنعت، توسط معماران، مدیران پروژه، مهندسین، طراحان گرافیک، برنامه ریزان شهر و سایر متخصصان مورد استفاده قرار می گیرد.

اتوکد Civil 3D

Civil 3D یک نرم افزار کاربردی مهندسی است که توسط مهندسین عمران و دیگر متخصصان برای طرح پلان، طراحی و مدیریت پروژه های مهندسی عمران استفاده می شود. این پروژه ها در سه دسته اصلی پروژه های توسعه زمین، آب و فاضلاب و حمل و نقل قرار می گیرند؛ و می تواند شامل توسعه ساخت و ساز منطقه، مهندسی راه و جاده، توسعه رودخانه، ساخت بندر، کانال ها، سدها، خاکبرداری و غیره باشد.

Civil 3D برای ایجاد مدل سه بعدی (3D) کاربرد دارد. Civil 3D به عنوان یک مدل پیشرو در صنعت مدل سازی اطلاعات ساختمان (BIM)، در جامعه مهندسی عمران نرم افزاری شناخته شده است و به طور گسترده ای در پروژه های مختلف زیربنایی بزرگ و کوچک مورد استفاده قرار می گیرد.

اتودسک نویس ورکز (Naviswork)

نرم افزار Autodesk Navisworks یک پلتفرم توسعه انعطاف پذیر برای مشاهده تخصصی و تجزیه و تحلیل پروژه های بزرگ می باشد، به کاربران اجازه می دهد که مدل های ایجاد شده توسط نرم افزار مانند AutoCAD، Revit، Inventorو غیره را ترکیب کنند. Navisworks یک برنامه مدل سازی سه بعدی نیست، بلکه برنامه ای است که فایل های بزرگ مدل 3D REVIT را به مدلهای 3D کوچکتر تبدیل می کند که مدیریت آنها را آسان تر می سازد. Navisworks ابزار کارآمدتری به BRS برای بررسی و حل اختلاف بین چندین مدل مشاور ارائه می دهد.

مایا (Autodesk Maya)

Autodesk Maya، که معمولاً فقط به مایا کوتاه می شود، یک نرم افزار گرافیک کامپیوتری سه بعدی است که در ویندوز، macOS و لینوکس اجرا می شود، در اصل توسط شرکت Alias Systems ساخته شده و در حال حاضر متعلق به Autodesk است. برای ایجاد ویژگی های ارزشمند در برنامه های 3D تعاملی از جمله بازی های ویدیویی، فیلم انیمیشن، سریال های تلویزیونی و جلوه های بصری استفاده می شود. نرم افزار انیمیشن 3D مایا مجموعه ای کامل از ویژگی های خلاقانه را برای انیمیشن های رایانه ای 3D، مدل سازی، شبیه سازی، ارائه و آهنگسازی در یک پلتفرم تولید بسیار گسترده ارائه می دهد. مایا دارای فناوری نمایش نسل بعدی، گردش کار شتاب مدل سازی و ابزارهایی برای پردازش داده های پیچیده است.

رویت (Revit Architecture)

Autodesk Revit در حال ساختن نرم افزار مدل سازی اطلاعات برای معماران، معماران منظره، مهندسان سازه، مهندسین مکانیکی، برق و لوله کشی (MEP)، طراحان و پیمانکاران است. این نرم افزار اصلی توسط Charles River Software ساخته شده است، که در سال 1997 تاسیس شد، در سال 2000 به شرکت Revit Technology تغییر نام داده شد و در سال 2002 توسط Autodesk به دست آورد. این نرم افزار به کاربران امکان می دهد یک ساختمان و سازه و اجزای آن را به صورت سه بعدی طراحی کنند، عناصر و دسترسی به اطلاعات ساختمان از بانک اطلاعاتی مدل ساختمان داشته باشند و مدل را با پیش نویس 2D حاشیه نویسی کنند. Revit مدل سازی اطلاعات ساختمان 4D است که با ابزارهایی برای برنامه ریزی و ردیابی مراحل مختلف چرخه عمر ساختمان، از مفهوم گرفته تا ساخت و ساز و بعد تعمیر و نگهداری و یا تخریب قادر به انجام آن است.

تری دی مکس (3ds Max)

Autodesk 3ds Max،که سابقاً 3D Studio و 3D Studio Max نامیده می شد، یک برنامه گرافیکی کامپیوتری سه بعدی حرفه ای برای ساخت انیمیشن های سه بعدی، مدل ها، بازی ها و تصاویر است. این برنامه توسط Autodesk Media and Entertainment ساخته شده است. این نرم افزار از قابلیت های مدل سازی و معماری افزونه انعطاف پذیر برخوردار است و باید از آن روی پلت فرم Microsoft Windows استفاده شود. این است که اغلب توسط توسعه دهندگان بازی های ویدئویی، بسیاری از استودیوهای تجاری تلویزیون، و استودیوهای ویژوال سازی معماری استفاده می شود. همچنین برای جلوه های فیلم و پیش نمایش تصویری فیلم استفاده می شود. برای ابزارهای مدل سازی و انیمیشن خود، آخرین نسخه از 3ds Max نیز دارای شبیه سازی پویا، سیستم های ذره ای، تابشی، ایجاد و رندرینگ عادی نقشه، نورپردازی جهانی، یک کاربر قابل تنظیم رابط، نمادهای جدید و زبان اسکریپت نویسی مخصوص آن می باشد.

اتودسک InfraWorks

Autodesk InfraWorks یک پلت فرم برنامه ریزی و طراحی است که مهندسان را قادر می سازد به سرعت و به آسانی به اهداف طراحی اولیه در یک محیط واقعی و متنی برسند و قدرت تصمیم گیری های مشارکت کننده و تصمیم گیری در مورد تیم را افزایش می دهد. این نرم افزار قابلیت مدل سازی اتوماتیک و پیشرفته 3D را با تکنولوژی مبتنی بر وب و قابلیت های عمودی تخصصی برای مهندسان زیرساخت با ابزار طراحی مفهومی جذاب در صنعت را به ارمغان می آورد.

اتودسک بی آی ام (AutoDesk BIM)

Building Information Modeling به اختصار BIM (مدل سازی اطلاعات ساختمان) یک فرآیند مبتنی بر مدل سه بعدی هوشمند است که به معماران، مهندسان و پیمان کاران (AEC) حرفه ای، درک و ابزارهایی برای پلن، طراحی، ساخت و مدیریت ساختمان ها و زیرساخت ها را ارائه می دهد.

BIM توسط شرکت اتودسک منتشر شده است. یک تصور رایج و غلط وجود دارد که BIM به معنای طراحی سه بعدی است. در واقع، این خیلی بیشتر از این حرف ها است. BIM فرآیندی برای ایجاد و مدیریت تمام اطلاعات در مورد قبل، در طول و پس از ساخت و ساز یک پروژه است. خروجی این فرآیند، مدل سازی اطلاعات ساختمان، توضیحات دیجیتالی هر جنبه ای از دارایی ساخته شده است.

اتودسک 123D Design

Autodesk 123D مجموعه ای از ابزارهای سرگرمی CAD و مدل سازی 3D بود که توسط Autodesk ایجاد شده است. از نظر دامنه مشابه Trimble SketchUp است و مبتنی بر Autodesk Inventor است. همچنین ویژگی های اساسی تر طراحی و مدل سازی، همچنین دارای مونتاژ و پشتیبانی محدودیت و صادرات STL است. در دسترس برای این نرم افزار همچنین یک کتابخانه از بلوک ها و اشیاء آماده است. Autodesk همچنین در حال همکاری با سه شرکت (Ponoko، Techshop و سیستم های سه بعدی) است تا کاربران 123D را قادر به ایجاد اشیاء فیزیکی از طرح های خود با استفاده از فناوری چاپ سه بعدی کند. تمام برنامه های 123D توسط Autodesk از ابتدای نوامبر 2016 و تکمیل مارس 2017 قطع شد. ابزارهای گروه 123D توسط Tinkercad، Fusion 360 و ReMake جایگزین شدند. فقط مدارهای Autodek 123D زنده مانده اند.

اتودسک Fusion

نرم افزار Autodesk Fusion 360 یک پلتفرم 3D CAD، CAM، و CAE مبتنی بر ابر برای توسعه محصول است که توسط شرکت اتودسکتولید شده است. این نرم افزار طرح های صنعتی و مکانیکی، شبیه سازی، همکاری و ماشین سازی را در یک بسته واحد با هم ترکیب می کند و ارائه می دهد. ابزارهای موجود در Fusion 360 امکان اکتشاف سریع و آسان ایده های طراحی را با مجموعه ای از ابزارهای یکپارچه فراهم می کند.

آیا این نوشته را دوست داشتید؟
packt-bluebeam-in-3-hours

آموزش Bluebeam در 3 ساعت


در این دوره، شما می آموزید که چگونه با استفاده از ابزارهای Bluebeam از این مزایا بهره ببرید و از ویژگی های تعبیه شده در ابر برای مدیریت پروژه های ساخت...

1400/03/30 97 بازدید
packt-the-complete-course-of-autocad-3d-2016

دوره کامل AutoCAD 3D 2016


در این دوره، شما همه موارد نرم افزار اتوکد را از اصول اولیه شامل ویژگی های جدید و پیشرفت ها را در یک رویکرد عملی برای یادگیری اتوکد یاد خواهید گرفت. د...

1400/02/09 419 بازدید
pluralsight-sculpting-workflows-in-maya

آشنایی با گردش کارهای مجسمه سازی در Maya


در این دوره آموزشی مایا، ما برخی از مراحل آماده سازی مدل را بررسی خواهیم کرد و در مورد بعضی از محدودیت های فعلی ابزار مجسمه سازی مایا صحبت خواهیم کرد....

1400/02/02 346 بازدید
linkedin-revit-2021-essential-training-for-structure-metric

آموزش Revit 2021: آموزش ضروری برای ساختار (معیار)


این دوره بر روی کامپوننت های اصلی Revit 2021 که برای طراحی سازه استفاده می شود، از جمله مثال هایی در واحدهای معیار (متر) متمرکز است. مدرس Eric Wing نح...

1400/02/02 579 بازدید زیرنویس دارد
pluralsight-rendering-a-realflow-ocean-in-maya

آموزش رندرگیری یک اقیانوس RealFlow در Maya


در این دوره، شما نحوه خلق یک صحنه اقیانوس را از ابتدا تا پایان در یک محیط تولید فرا خواهید گرفت. در ابتدا، شبیه سازی در Realflow و Displacement، و Spl...

1400/01/30 297 بازدید
pluralsight-retopologizing-game-characters-in-maya

آموزش ریتوپولوژی کاراکترهای بازی در مایا


در این دوره، شما با استفاده از مایا و مِش مجسمه سازی، یک مش متناسب با بازی و با وضوح پایین تر ایجاد خواهید کرد که شبیه به طرح شما خواهد بود. شما با یا...

1400/01/28 460 بازدید
linkedin-construction-industry-going-digital-in-the-field

صنعت ساخت و ساز: دیجیتالی شدن در این زمینه


در این دوره، می توانید در مورد بسیاری از راه های نقشه کشی دیجیتال در صنعت ساخت و ساز و محبوب ترین ابزارهای ایجاد، ویرایش و مدیریت این نقشه ها در این ز...

1400/01/22 393 بازدید
linkedin-learning-3ds-max-2021

یادگیری 3ds Max 2021


در این دوره آموزش مقدماتی استفاده از نقاط قوت 3ds Max 2021 در مدل سازی، انیمیشن و رندرینگ را بیاموزید. نویسنده Aaron F. Ross شما را با اصول رابط 3ds M...

1400/01/21 463 بازدید
linkedin-maya-facial-rigging

آموزش Maya: ریگ کردن صورت


این دوره، به شما می آموزد که چگونه ویژگی های صورت را برای حرکت و بیان طبیعی با استفاده از یکی از ابزارهای برجسته 3 بعدی یعنی Autodesk Maya ریگ کنید. م...

1400/01/20 331 بازدید زیرنویس دارد
linkedin-construction-management-reading-civil-construction-drawings

مدیریت ساخت و ساز: خواندن نقشه های ساختمانی Civil


در این دوره، Jim Rogers دلیل اهمیت نقشه های ساختمانی را توضیح می دهد و در مورد نحوه استفاده از آن ها در پروژه های ساختمانی و محل های کاری بحث می کند. ...

1400/01/18 337 بازدید زیرنویس دارد
linkedin-3d-scanning-from-mesh-to-model

اسکن 3 بعدی: از مش به مدل


در این دوره، مدرس Nick Kloski به شما کمک می کند تا آن را بیاموزید و مبانی مهندسی معکوس را با استفاده از داده های اسکن 3 بعدی به عنوان مبنا بررسی می کن...

1400/01/16 280 بازدید زیرنویس دارد
linkedin-maya-character-rigging

آموزش Maya: ریگ کردن کاراکتر


با همراهی مدرس دوره George Maestri، یاد بگیرید که چگونه یک کاراکتر را از ابتدا در Maya ریگ کنید. او قوانین ریگ کردن - هندسه، سازماندهی و کنترل های خوب...

1400/01/11 481 بازدید
linkedin-autocad-for-mac-2020-construction-drawings

آموزش AutoCAD برای Mac 2020: نقشه های ساختمانی


در این دوره، گردش کار و استراتژی های استفاده از AutoCAD برای Mac را کشف کنید تا تقریباً برای هر پروژه، نقشه های دقیق ساخت ایجاد کنید. مدرس Jim LaPier ...

1400/01/06 302 بازدید زیرنویس دارد
linkedin-fusion-360-designing-for-plastics

آموزش Fusion 360: طراحی برای پلاستیک ها


در این دوره، نحوه طراحی قطعات برای تولید مواد افزودنی در پلاستیک را با استفاده از Autodesk Fusion 360 بیاموزید. ابزار CAD و CAM قدرت گرفته از ابر با ق...

1399/12/29 278 بازدید
udemy-maya-for-beginners-complete-guide-to-3d-animation-in-maya

مایا برای مبتدیان - راهنمای کامل برای انیمیشن سه بعدی در Maya


هر آنچه برای انیمیشن سه بعدی در Autodesk Maya نیاز دارید را بیاموزید: مدل سازی، تکسچر، نورپردازی، ریگ کردن، انیمیشن، پویایی. با استفاده از Autodesk Ma...

1399/12/17 824 بازدید زیرنویس دارد
pluralsight-360-vr-compositing-in-nuke

آموزش 360 VR Compositing در NUKE


اگر درباره VR کنجکاو باشید، پس این دوره، دوره مناسبی برای شماست زیرا شما را با این رسانه فیلم سازی جدید آشنا می کند. شما در ابتدا، می توانید پایه های ...

1399/12/10 300 بازدید
linkedin-3ds-max-and-v-ray-residential-interior-materials

آموزش 3ds Max و V-Ray: متریال‌های داخلی مسکونی


در این دوره با رسم مفهومی برای یک خانه تک خانوار در SketchUp، نحوه مبله کردن فضای داخلی، ساخت متریال‌های لازم برای رندر، ساخت تکسچرهای سفارشی فلز، چوب...

1399/12/06 508 بازدید
pluralsight-advanced-character-modeling-in-maya

آموزش مدلسازی کاراکتر پیشرفته در مایا


در این آموزش، با تکنیک های پیشرفته برای مدل سازی یک کاراکتر با کیفیت در مایا آشنا می شویم. در طول این دروس، تکنیک های ایجاد آبجکت های ارگانیک و سطح سخ...

1399/12/02 680 بازدید
pluralsight-3ds-max-shading-and-texturing-fundamentals

اصول ساخت تکسچر و ایجاد سایه در 3ds Max


در این دوره، به ویرایشگر material و ایجاد متریال می پردازید. ابتدا متوجه می شوید که یک shader چیست. سپس، نقشه های رویه ای را در مقابل نقشه های بیت مپ ...

1399/12/02 408 بازدید
pluralsight-3ds-max-animation-fundamentals

آموزش اصول انیمیشن 3ds Max


در این دوره، یاد می گیرید که چگونه از ابتدا تا انتها انیمیشن ها بسازید. ابتدا ابزارهای مختلف انیمیشن که در اختیار دارید، از جمله Time Bar و Curve Edit...

1399/11/22 539 بازدید