
- کسب ترافیک از طریق لیست های پرداخت نشده یا رایگان جستجو (روش های سئو)
- خرید ترافیک از طریق لیست های پرداخت شده جستجو (تبلیغات PPC)
- بهبود نمره کیفیت خود
- پیشنهادات شما برای کلمات کلیدی و تبلیغات
- تعریف استراتژی موثر
- تعریف مخاطبان باقوه و شناسایی نیاز های آنها
- بررسی موقعیت کسب و کار خود در بازار
- شناسایی رقبا
- شناسایی اهداف و معیارهای خاص خود، مانند رتبه بندی جستجو، فروش، ترافیک وب سایت و سایر معیارهای ROI.
- انتخاب کلمات کلیدی مناسب با توجه به نوع کسب و کار و نیاز مشتری ها
- بهینه سازی محتوای وب سایت و ایجاد وب سایت ساده
- عبارات کلیدی خود را در صفحات تگ عنوان، تگ عنوان، نام دایرکتوری، نام فایل، برچسب های ALT و متا تگ استفاده کنید.
- برای مشاهده آنلاین به مشتریان، اطمینان حاصل کنید که تمام صفحات وب سایت شما به طور کامل توسط موتورهای جستجو مانند گوگل، یاهو و بینگ نمایه می شود.
- لینک های کیفیت را به وب سایت خود اضافه کنید
- مدیریت تبلیغات جستجو پرداخت شده
- ارزیابی موفقیت تبلیغات