بازاریابی عکاسی (Photography Marketing)

دسته بندی: آموزش بازاریابی

معرفی بازاریابی عکاسی یا Photography Marketing

عکاسی یکی از کسب و کارهای نادر است که هر نوع دیگری از کسب و کار را در جهان عرضه می کند. اما هر عکاس هر نوع عکسی که ممکن است توسط هر نوع مشتری مورد نیاز باشد، نمی تواند بگیرد. پس شما می توانید جایگزین مناسب استراتژی های بازاریابیکه می تواند کسب و کار راه اندازی کند داشته باشید. علی رغم آنچه بعضی ها می گویند، هیچ استراتژی بازاریابی مناسب و کاملی وجود ندارد. این بدین معنا است که صرفا استراتژی ارسال نمونه کار به مدیران هنری بالقوه و یا کارت پستال های پستی برای تبلیغ خدمات شما نیست.

هنگامی که اینترنت به استفاده عموم درآمد، مانع "توزیع" پدیدار شد. علاوه بر این، تصاویر دیجیتال به عنوان وسیله انتخابی مطلوب جایگزین فیلم شدند و فروش و بازاریابی به میزان قابل توجهی ارزان تر و برای عکاسان قابل دسترسی تر شد. امروزه بازاریابی دامنه، فرمت، مخاطبان و روش های خود را گسترش داده است. عکاسان هنوز ممکن است آژانس ها و سایر واسطه ها را به نمایندگی از آنها مورد هدف قرار دهند اما آنها همچنین به خریداران مستقیم نیز روی می آورند. این طرح بازاریابی پیچیده است زیرا این اهداف متفاوت نیاز به رویکردهای متفاوت دارند. علاوه بر این، مشتریان مختلف دارای درآمد مالی مختلفی هستند، بنابراین بخشی از معیار بازاریابی باید در بازده سرمایه گذاری تأثیر داشته باشد.

استراتژس های رایج بازاریابی عکاسی

  • ارسال نمونه کار ها به مشتریان: خریداران، سردبیران، مدیران هنری، آژانس ها
  • فرستادن ایمیل های مستقیم به مشتریان بالقوه
  • برگزاری نمایشگاه در گالری ها، کافه ها / رستوران ها، نمایشگاه ها و مسابقات
  • کار با نمایندگی یا نمایندگی که بازاریابی شما را برایتان انجام می دهد

آنچه که درهمه موارد مشترک است، تلاش برای برقراری تماس مستقیم با مخاطبانی است که هدف خاصی را پیش گرفته اند.

یک استراتژی های دیگری نیز وجود دارد که در آن خود مشتری های بالقوه با شما تماس خواهند گرفت:

  • تلویزیون و رادیو
  • روزنامه ها، مجلات و سایر انتشارات
  • اینترنت
  • نمایشگاه ها، جشنواره های هنری، نمایشگاه های عمومی
  • نمایشگاه های تجاری و کنفرانس ها

شما اغلب باید با چندین کمپین از چندین کانال برای آزمایش رادارهای مردم استفاده کنید و آنها را به مشتریان تبدیل کنید. افزایش "آگاهی از نام تجاری" در بین مشتریان بالقوه خود، مسلما بسیار مهم است زیرا درصد کمی از آنها به مشتریان شما تبدیل می شوند.

برخی از این کانال ها:

آیا این نوشته را دوست داشتید؟