آموزش های Digital Tutors

معرفی Digital Tutors

Digital Tutors در سال 2000 توسط Piyush Patel تاسیس شد و با بیش از 14 سال سابقه یک تیم اختصاصی از هنرمندان، طراحان، متخصصان و حلال مشکلات ساخت.

Digital Tutors در حال حاضر بخشی از Pluralsight می باشد.

کتابخانه کامل Digital Tutors، علاوه بر مجموعه ای از ابزارهای یادگیری اضافی و دوره های خلاق، طراحی و مهندسی نیز را می توان در Pluralsight پیدا کرد.

همانطور که صنعت و مدل کسب و کار تکامل یافته است، افراد نیاز به یک راهکار یادگیری جدید دارند که به آنها در زمان و بودجه، نوآوری های کلیدی کمک کند. با استفاده از این پلتفرم می توان مهارت های فنی تیم خود را ارزیابی کنید، اهداف کلیدی کسب و کار و شکاف های مهارت های نزدیک در حوزه های مهم مانند ابر، طراحی، امنیت، تلفن همراه و داده ها را ارزیابی کنید و بیاموزید.

در Pluralsight به موضوعاتی از قبیل توسعه بازی، و همچنین آموزش در مورد اسکریپت، توسعه وب، مهارت های نرم افزاری، سخت افزاری و شبکه، زبان سی شارپ، مبانی پایتون، توسعه بازی با Python و PyGame، ایجاد پوسته های HTML5 با فتوشاپ و ایجاد برنامه های هیبریدی موبایل با HTML5 و غیره می پردازد.

  • آموزش تکنیک های مدل سازی پیشرفته با Fusion 360

آموزش تکنیک های مدل سازی پیشرفته با Fusion 360

سه شنبه ۰۶ تیر ۱۳۹۶ - ساعت ۰۳:۳۰
  • آموزش نورپردازی و رندرینگ با V-Ray برای NUKE

آموزش نورپردازی و رندرینگ با V-Ray برای NUKE

سه شنبه ۰۶ تیر ۱۳۹۶ - ساعت ۰۳:۰۰
  • آموزش تکنیک های دستکاری عکس در فرآیند طراحی کاراکتر

آموزش تکنیک های دستکاری عکس در فرآیند طراحی کاراکتر

سه شنبه ۰۶ تیر ۱۳۹۶ - ساعت ۰۲:۳۰
  • آموزش رابط کاربری Adobe Audition

آموزش رابط کاربری Adobe Audition

دوشنبه ۰۵ تیر ۱۳۹۶ - ساعت ۲۰:۳۰
  • آموزش گردش کار های Premiere Pro در بین برنامه های Creative Cloud

آموزش گردش کار های Premiere Pro در بین برنامه های Creative Cloud

دوشنبه ۰۵ تیر ۱۳۹۶ - ساعت ۲۰:۰۰
  • آموزش نصب، اجرا و کار با MARI Non-Commercial

آموزش نصب، اجرا و کار با MARI Non-Commercial

دوشنبه ۰۵ تیر ۱۳۹۶ - ساعت ۱۹:۳۰
  • آموزش تکسچرینگ یک سلاح در Quixel SUITE 2

آموزش تکسچرینگ یک سلاح در Quixel SUITE 2

جمعه ۰۲ تیر ۱۳۹۶ - ساعت ۱۷:۰۰
  • آموزش دنبال کردن آبجکت ها در فیلم با نرم افزار SynthEyes

آموزش دنبال کردن آبجکت ها در فیلم با نرم افزار SynthEyes

جمعه ۰۲ تیر ۱۳۹۶ - ساعت ۱۶:۳۰
  • آموزش استایل واکنش گرا و ایجاد کتابخانه الگو در Axure

آموزش استایل واکنش گرا و ایجاد کتابخانه الگو در Axure

جمعه ۰۲ تیر ۱۳۹۶ - ساعت ۱۶:۰۰
  • آموزش مدل سازی شخصیت اصلی در مایا با روشی متفاوت

آموزش مدل سازی شخصیت اصلی در مایا با روشی متفاوت

جمعه ۰۲ تیر ۱۳۹۶ - ساعت ۱۵:۳۰
  • آموزش مدل سازی و تکسچرینک کلاه ایمنی برای بازی ها در 3ds Max

آموزش مدل سازی و تکسچرینک کلاه ایمنی برای بازی ها در 3ds Max

جمعه ۰۲ تیر ۱۳۹۶ - ساعت ۱۴:۳۰
  • آموزش ایجاد راهنمای استایل با Sketch

آموزش ایجاد راهنمای استایل با Sketch

جمعه ۰۲ تیر ۱۳۹۶ - ساعت ۱۴:۰۰
  • آموزش ایجاد Glyphs برای طراحی لوگو ها با دست در Illustrator

آموزش ایجاد Glyphs برای طراحی لوگو ها با دست در Illustrator

جمعه ۰۲ تیر ۱۳۹۶ - ساعت ۱۳:۳۰
  • آموزش ایجاد نقشه های بافت در Substance Designer

آموزش ایجاد نقشه های بافت در Substance Designer

جمعه ۰۲ تیر ۱۳۹۶ - ساعت ۱۳:۰۰
  • آموزش تکنیک های ویرایش صحنه اکشن

آموزش تکنیک های ویرایش صحنه اکشن

جمعه ۰۲ تیر ۱۳۹۶ - ساعت ۱۲:۳۰
  • آموزش شبیه سازی طوفان گرد و غبار در Maya

آموزش شبیه سازی طوفان گرد و غبار در Maya

پنج شنبه ۰۱ تیر ۱۳۹۶ - ساعت ۰۹:۰۰
  • آموزش ایجاد هویت ویژوال در Illustrator CC

آموزش ایجاد هویت ویژوال در Illustrator CC

چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ساعت ۱۶:۰۰
  • ساخت کاراکترهای فیلم و انیمیشن Morph در NUKE

ساخت کاراکترهای فیلم و انیمیشن Morph در NUKE

سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ساعت ۰۷:۰۰
  • ایجاد یک تجربه واقعیت مجازی در Unreal Engine 4

ایجاد یک تجربه واقعیت مجازی در Unreal Engine 4

چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ساعت ۰۶:۰۰
  • نکات حرفه ای ساخت کاراکتر ها در SketchBook Pro

نکات حرفه ای ساخت کاراکتر ها در SketchBook Pro

سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ساعت ۱۵:۰۰
  • مدل سازی و بافت دهی برای محیط بازی Low Poly در Maya

مدل سازی و بافت دهی برای محیط بازی Low Poly در Maya

یکشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ساعت ۱۷:۰۰