معرفی بازاریابی پینترست یا Pinterest Marketing Pinterest یک سایت اکتشاف است. بیش از 150 میلیون کاربر Pinterestبه دنبال اطلاعات، مشاوره و الهام گرفتن در شبکه هستند، تعدادی که نمی توان آنها را نادیده گرفت. این سایت کمتر از 10 سال است که ایجاد شده و در اواخر سال 2009 در وب لنگر انداخته است. این سایت روزانه بیش از 1 میلیون بازدیدکننده دارد. Pinterest یک وب سایت شبکه اجتماعیاست که بستری برای برنامه ریزی، جمع آوری، بحث و گفتگو و به اشتراک گذاری ایده ها، منافع مشترک و هدایت ترافیک به پورتال های کاری یا وبلاگ ها فراهم می کند. Pinteres، ابزار نشانه گذاری بصری است که به شما کمک می کند تا ایده های خلاقانه ای را کشف و ذخیره کنید. اگر چه Pinterest تقریبا 5 سال پس از فیس بوک و توییترراه اندازی شد، با 176 میلیون کاربر نشان می دهد که تعداد زیادی از افراد از Pinterest استفاده می کنند. صاحبانکسب و کار در سراسر جهان می توانند از این وب سایت به عنوان یک تولیدکننده ترافیک و ابزار ایجاد مخاطبین برای بازاریابیکسب و کار خود استفاده کنند. Pinterest می تواند به عنوان یک ابزار بازاریابی دیجیتال مورد استفاده قرار گیرد. کاربرد پینترست
- بوک مارک کردن یک ایده جالب، یک دستور غذا، یک پروژه DIY، یک مقاله یا یک نقل قول
- هدایت ترافیک به وبلاگ یا پورتال کسب و کار خود
- تبلیغ محصولات و خدمات
- ترویج کسب و کار
- فروش محصولات یا خدمات
- برقراری ارتباط با افراد دیگر در Pinterest