260 میلیون کاربر اندروید در ایالات متحده وجود دارد، اما ده برابر آن در سراسر جهان وجود دارد. با این دوره می توانید دسترسی به اپلیکیشن خود را جهانی کنید. در این دوره با بین الملی سازی اپلیکیشن، ایجاد فرآیند برای محلی سازی آن زبان ها و مکان های محلی دیگر، تفاوت بین محلی سازی و بین المللی شدن، نحوه سفارش سازی عناصر مختلف اپلیکیشن های خود برای مخاطبان بین المللی از جمله رشته ها، ارزها، تاریخ و اعداد، و حتی تصاویر و طرح های متناوب، محلی سازی رابط و محتوا  برای بازارهای هدف، از جمله انتخاب سرویس ترجمه، شیوه های بهترین گردش کار و استراتژی های تست و نحوه مدیریت نسخه های بین المللی و محلی سازی شده اپلیکیشن آشنا می شوید.

سرفصل:

  • معرفی دوره
  • روند محلی سازی
  • بین المللی پایه
  • انتخاب بازارهای هدف
  • آماده سازی اپلیکیشن خود برای بین المللی کردن
  • ترجمه اپلیکیشن شما
  • تست و انتشار اپلیکیشن ترجمه شده