پیشنهاد فرادرس

ساخت اپلیکیشن موبایل با Animate CC

دسته بندی ها: آموزش Adobe Animate CC ، برنامه نویسی موبایل ، آموزش های Train Simple ، آموزش برنامه نویسی اندروید (Android)

train-simple-animate-cc-mobile-app-development

در این آموزش تصویری با نحوه ساخت اپلیکیشن موبایل با Adobe Animate CC آشنا می شوید.

این دوره آموزشی محصول Train Simple است.

سرفصل های این مجموعه:

  • مبانی FLASH PROFESSIONAL CC MOBILE
  • درباره Flash Professional CC
  • Adobe AIR چیست؟
  • ایجاد یک پروژه موبایل
  • قالب های موبایل
  • مدیریت Adobe AIR SDK
  • توسعه برای اندروید
  • توسعه iOS
  • تست On-device
  • استفاده از شبیه ساز موبایل
  • طراحی موبایل
  • بردارها در مقابل بیت مپ ها
  • ایجاد عناصر UI
  • مقیاس گذاری برنامه در فلش حرفه ای
  • تشخیص مرزهای صفحه نمایش
  • اندازه عناصر در هر رزولوشن دستگاه
  • تعیین موقعیت عناصر در داخل برنامه
  • تشخیص تغییر جهت گیری
  • بررسی پروژه Mobile Shell
  • فضای کار فلش حرفه ای
  • کنترل ورودی و لمس رویدادها
  • تشخیص انواع ورودی
  • استفاده از رویدادهای موس
  • رویدادهای لمسی ساده
  • تشخیص کلید موقت با اندروید
  • تشخیص حرکات پشتیبانی
  • استفاده از زوم
  • استفاده از حرکت چرخشی
  • استفاده از Pan
  • استفاده از Swipe
  • تعامل با سنسور دستگاه
  • تنظیم فاصله شتاب سنج
  • خواندن شتاب سنج
  • پیدا کردن وضعیت موقعیت جغرافیایی
  • عبور از مختصات GPS روی نقشه
  • کار با دوربین و میکروفون
  • تشخیص دوربین و میکروفون
  • گرفتن عکس با دوربین
  • گرفتن عکس با دوربین UI
  • خواندن CameraRoll
  • گرفتن داده های صوتی
  • تداخلات نرم افزارهای بومی
  • استفاده از مرورگر پیش فرض
  • استفاده از StageWebView
  • ناوبری StageWebView
  • فراخوانی Google Play و Apple App Store
  • کار با فایل ها و داده ها
  • ایجاد یک فایل متنی
  • خواندن یک فایل متنی
  • نوشتن داده SQLite
  • خواندن داده SQLite
  • به اشتراک گذاری محلی اشیاء
  • Starling و Feathers چیست؟
  • پیکربندی کتابخانه های خارجی
  • نرم افزار Starling
  • اجزای Explorer
  • لایه های Explorer
  • انتقال Explorer
  • غیرفعال کردن برنامه های ورودی
  • استفاده از ANE
  • آیکون های سفارشی نرم افزار

عنوان دوره:Train Simple Animate CC Mobile App Development

مدت دوره: 5 ساعت

سطح: متوسط

 توضیحات:

http://www.trainsimple.com/CourseDetailUser.aspx?id=198
Animate CC Mobile App Development

Intermediate 5 Hours

This course is designed for experienced Flash and ActionScript designers and developers. Joseph Labrecque will show you how to take advantage of mobile device hardware using new API's in ActionScript 3.0. You'll see how you can produce apps and publish them for mobile devices.

1. FLASH PROFESSIONAL CC MOBILE BASICS

1:04 Course Overview 2:46 About Flash Professional CC 2:55 What is Adobe AIR 3:06 Creating a mobile project 1:53 Mobile Templates 3:19 Manage Adobe AIR SDK 6:34 Developing for Android 5:14 Developing for iOS 1:37 On-device testing 2:34 Using the Mobile Simulator

2. MOBILE DESIGN CONSIDERATIONS

4:35 Vectors vs Bitmaps 4:41 Creating UI elements 7:55 Application scaling within Flash Professional 8:09 Detecting screen bounds 4:16 Sizing elements per device resolution 3:52 Positioning elements within your app 4:06 Detecting orientation changes 5:04 Overview of the Mobile Shell Project 2:12 The Flash Professional Workspace

3. HANDLING INPUT AND TOUCH EVENTS

4:08 Detecting input types 4:43 Using Mouse Events 5:50 Simple Touch Events 6:23 Detecting Long Press Interactions 4:08 Employing Touch and Drag Events 6:22 SoftKey Detection with Android

4. RESPONSING TO GESTURES

6:39 Detecting Supported Gestures 6:43 Using the Zoom Gesture 4:22 Using the Rotate Gesture 3:25 Using the Pan Gesture 5:23 Using the Swipe Gesture 5:06 Detecting a Two-Finger Tap

5. INTERACTING WITH DEVICE SENSORS

4:55 Reading from the Accelerometer 2:18 Setting the Accelerometer Interval 4:21 Reacting to Accelerometer Data 5:23 Detecting the Geolocation Status 3:23 Reading from the Geolocation Sensor 5:28 Passing GPS coordinates to a map

6. WORK WITH THE CAMERA AND MICROPHONE

4:26 Detecting Camera and Microphone 9:18 Capturing a Photograph with Camera 5:35 Capturing a Photograph with Camera UI 8:40 Reading from the CameraRoll 3:32 Access the built in Microphone 2:28 Capturing audio data

7. NATIVE SOFTWARE INTERACTIONS

6:27 Invoking the default web browser 4:21 Using a StageWebView 5:53 Navigating StageWebView 2:33 Invoking the device phone dialer 1:57 Invoking the default SMS program 2:10 Invoking the native Email Client 6:31 Invoking Google Play and Apple App Store

8. WORKING WITH FILES AND DATA

6:28 Creating a text file 8:08 Reading a text file 6:30 Employing a SQLite database 6:53 Writing SQLite data 6:21 Reading SQLite data 8:06 Local Shared Objects 5:13 Using remote data

9. STAGE3D: STARLING AND FEATHERS

1:58 What are Starling and Feathers? 5:20 Configuring external libraries 7:51 Basic Starling app 5:49 Feathers integration 1:15 Feathers Component Explorer 2:46 Feathers Layout Explorer 1:55 Feathers Transition Explorer

10. ADDITIONAL CONSIDERATIONS

1:39 Keeping the Screen Awake 2:03 Forcing App Deactivation 6:23 Using an ANE in your project 2:35 Custom app icons 4:03 Completing the Application Descriptor

آیا این نوشته را دوست داشتید؟
Train Simple Animate CC Mobile App Development

پیشنهاد فرادرس