این دوره برای کسانی که می خواهند برنامه نویس پایتون شوند مناسب می باشد. در این دوره با تمام اصول برنامه نویسی پایتون، نصب محیط توسعه، اجرای ولین برنامه Python، درک نحوه جریان برنامه در پایتون، متغیرها و عملیات ریاضی و پرویریت، منطق و تصمیم گیری، حلقه ها، نحوه کار با پایگاه داده Sqlite و فایل ها، توابع و مفهوم OOP، پردازش چندگانه، پایگاه های داده، مجموعه ها، نحوه ی خواندن خواندن JSON از HTTP URL، ساخت GUI دسکتاپ با تجربه کاربر سفارشی با برنامه های UI و در نهایت با بازی ها و برنامه هایی مانند Tic Tac Toy و رزرو بلیط آشنا می شوید.

سرفصل ها:

  • مقدمه و نصب محیط
  • نصب پایتون روی ویندوز
  • نصب پایتون روی مک
  • نصب پایتون در اوبونتو
  • فایل های تمرین
  • متغیرها و آبجکت ها
  • مفهوم Program
  • اجرای اولین اپلیکیشن
  • مفهوم متغیرها
  • متغیرهای پایتون
  • پایتون آبجکت ها می باشد
  • رشته ها
  • کامنت ها
  • مجموعه ها
  • لیست ها
  • دیکشنری
  • آبجکت تغییرپذیر و تغییر ناپذیر
  • عملیات و پرویریت
  • عملیات ریاضی
  • Bitwise
  • عملیات Boolean
  • اولویت ها
  • تبدیل بین نوع داده
  • تکه
  • اشکال زدایی
  • برنامه Age را پیدا کنید
  • تبدیل بین انواع داده ها
  • مبادله دو عدد
  • تصمیم گیری
  • Simple IF
  • IF-Else
  • IF-ElseIF
  • Nested IF
  • برنامه Round
  • کنترل حلقه
  • While Loop
  • Simple For Loop
  • Nested For Loop
  • Break and Continue
  • خروجی این کد چیست؟
  • خروجی چیست؟
  • توابع
  • سینتکس پایتون|| فاصله || متد اصلی
  • تابع ساده
  • متغیرهای جهانی و محلی
  • عبارات لامبدا
  • ربات حرکت می کند
  • ذخیره سازی || فایل ها
  • استثنا: Try-Catch
  • File Write
  • File Read
  • پایگاه داده || از Sqlite استفاده کنید
  • ایجاد پایگاه داده Sqlite و جدول
  • اضافه کردن رکورد به جدول
  • داده ها را از جدول انتخاب کنید
  • حذف رکورد از جدول
  • به روز رسانی جداول و افزایش کد
  • برنامه نویسی شی گرا
  • OOP چیست؟
  • کلاس پایه
  • مثال های بیشتری: کلاس خودرو
  • سازنده
  • kwargs
  • وراثت
  • متد Override
  • ایجاد مدل جدید
  • تبدیل فایل اتصال به پایگاه داده به کلاس OOP