روش راه اندازی کانال YouTube جهت بازاریابی یک محصول  و نحوه ی  ایجاد درآمد حاصل از تبلیغات در این قسمت معرفی می شود. همراه با Anson Alexander، بهینه ساز مجرب در زمینه YouTube، استراتژی های لازم برای موفقیت در بزرگترین پلتفرم ویدئویی جهان را مطالعه می کنیم و این دوره نشان می دهد که بازاریابان و تولیدکنندگان محتوا چگونه می توانند فیلم ها را در یوتیوب به فروش برسانند و درآمد کسب کنند جاییکه در آن ماهانه بیش از 6 میلیارد ساعت فیلم دیده می شود.

ابتدا نحوه ی ایجاد یک کانال و جذب مشترکان را می آموزیم و سپس نحوه نامگذاری صفحه یوتیوب شخصی خود را مرور می کنیم. توضیح داده می شود که چگونه لیست های پخش جذاب ایجاد کنید و محتوا را سفارشی کنید تا بینندگان بیشتری جذب شوند. تکنیک های آزمون و خطای SEO را جهت بهینه سازی ویدئو های خود برای موتورهای جستجو بررسی کنید و دریابید که چگونه می توان به Partner Program پیوست که اجازه می دهد تبلیغ کنندگان خدماتشان را در ویدئوهای شما تبلیغ کنند و برای شما درآمدزایی ایجاد کنند. در نهایت، Anson نشان می دهد که چگونه از YouTube Analytics استفاده کنید، توضیح می دهد که کدام آمار برای تمرکز بر روی استراتژی محتوا شما بهتر است.

سرفصل ها:

  • تعیین اهداف و انتظارات
  • ایجاد یک حساب برند
  • بارگیری ویدیوها
  • سفارشی کردن صفحه کانال شما
  • ایجاد playlists
  • کسب درآمد از کانال شما
  • ساخت یک مخاطب
  • SEO پیشرفته ویدیو
  • استفاده از YouTube Analytics
  • بازنگری بازاریابی و کسب درآمد
  • تعیین اهداف و انتظارات برای یوتیوب
  • درک راهبردهای محتوای موثر
  • شروع به کار با یوتیوب
  • ایجاد یک حساب برند را در YouTube
  • مرور YouTube Creator Studio Dashboard
  • بهینه سازی ویدیو خود قبل از آپلود
  • آپلود فیلم ها در یوتیوب
  • 3.سفارشی کردن  کانال YouTube شما
  • نوشتن نام صفحه کانال شما
  • ایجاد playlists
  • سفارشی کردن طرح بندی کانال شما
  • درآمدزایی کانال شما با YouTube Partner Program
  • درک تبلیغات یوتیوب
  • درخواست YouTube Partner Program
  • گزینه های کسب درآمد بیشتر از YouTube
  • ایجاد یک مخاطب
  • جذب مشترکین
  • کار در بخش YouTube Community
  • اظهار نظر در یوتیوب
  • بهینه سازی پیشرفته ویدئو در یوتیوب
  • بهینه سازی ویدیو برای موتورهای جستجو
  • ایجاد کلمه کلیدی برای جستجوگرها
  • افزودن end screen ، کارتها و پیوندها به ویدیوها
  • 5 متر 22 ثانیه
  • اسرار موفقیت برای راه اندازی یک ویدیو جدید
  • استفتده از YouTube Analytics
  • ناوبری تحلیل YouTube
  • سنجش موفقیت ویدئو با تحلیل آماری
  • نتیجه
  • مراحل بعدی