این دوره می تواند برای هر توسعه دهندگان گرافیک و یا بازی بسیار مهم باشد. این دوره طراحی شده است که به شما OpenGL مدرن و تکنیک های گرافیکی را بدون هیچ گونه پیشینه ای از نظریه گرافیکی آموزش دهد.  همه ی چیزی که شما نیاز دارید ++C و ترجیحا درک مثلثات است.

سرفصل:

  • معرفی دوره
  • معرفی GLEW، GLFW و SDL
  • راه اندازی GLEW با GLFW
  • Shaders و رندر کردن خط لوله
  • بردارها، متغیرها
  • متغیرهای Uniform
  • استفاده از GLM (کتابخانه ریاضیات OpenGL)
  • دوربین
  • تکسچرها و پردازش تصویر
  • نورپردازی محیط
  • سایه
  • Skybox
  • و غیره