Lynda_Designing_Growth_Strategies

این دوره راهکارهایی را برای رشد و توسعه شرکت ها و سازمان ها آموزش می دهد. در این آموزش تصویری نحوه جذب و حفظ استعدادهای بالا برای سازمان ، حفظ مزیت رقابتی ، افزایش ارزش سهام و نحوه سرمایه گذاری موفق را می آموزید. در ادامه نحوه شناسایی فرصت های رشد ، رهبری عالی برای یک شرکت سودمند و مشخص کردن اهداف شرکت را نیز پوشش می دهد.

این دوره آموزشی محصول موسسه Lynda است.

سرفصل های دوره:

  • ضرورت رشد سازمان ها
  • نحوه افزایش سود شرکت
  • شناسایی فرصت ها
  • شناسایی فرصت های با پتانسیل بالا
  • ارائه محصولات برای مشتریان موجود
  • نحوه پیدا کردن مشتریان جدید
  • ارائه محصولات برای مشتریان جدید
  • انتخاب بهترین فرصت ها
  • شناخت فرصت ها
  • افزایش کیفیت محصولات
  • نحوه ترویج فرهنگ
  • نحوه کار در مسیر جدید
  • مشخص کردن اهداف شرکت
  • چگونه باعث پیشرفت شرکت شویم؟
  • و…

عنوان دوره: Lynda Designing Growth Strategies
سطح: متوسط
مدت زمان: 1 ساعت و 21 دقیقه
نویسنده: Anil Gupta


توضیحات:

Lynda Designing Growth Strategies

Anil Gupta
Intermediate
1h 21m

Companies need to grow in order to attract and retain top talent, sustain competitive advantage, and create shareholder value. Drawing on his years of experience serving on the boards of several high-growth technology ventures as well as consulting for companies like GE, IBM, and Walmart, University of Maryland Professor Anil Gupta addresses why businesses need to grow to survive and explains why profitable growth is hard. Using a number of examples and mini-case studies, he outlines a framework for identifying high-potential growth opportunities, for assessing and choosing among them, and for implementing the chosen growth strategy. He also discusses the organizational and leadership requirements for creating a high-growth company.
This course qualifies for 1.25 Category A professional development units (PDUs) through Lynda.com, PMI Registered Education Provider #4101.

Introduction
1m 45s
Welcome
1m 45s
1. Conceptual Foundations
15m 24s
The growth imperative
4m 7s
Why profitable growth is hard
5m 26s
Disaggregating and reaggregating
5m 51s
2. Identifying Opportunities
29m 21s
Identifying high-potential opportunities
6m 39s
Creating new offerings for existing customers
6m 18s
Finding new customers for existing offerings
5m 4s
Creating new offerings for new customers
5m 33s
Using assessment screens to choose the best opportunity
5m 47s
3. Realizing the Opportunity
18m 3s
Assembling the right capabilities
7m 9s
Deciding to go alone or partner
5m 51s
Growing through acquisitions
5m 3s
4. Organizing for Growth
11m 35s
Cultivating a culture for growth
6m 8s
Leading for growth
5m 27s
Conclusion
5m 33s
Growing Amazon: An evolutionary journey
5m 33s