پیشنهاد فرادرس

آموزش GDPR برای بازاریابان

دسته بندی ها: آموزش بازاریابی ، آموزش کسب و کار ، آموزش های لیندا (Lynda)

مقررات حفاظت از داده عمومی (GDPR) یک مقررات جدید مربوط به حریم خصوصی است که در ماه مه 2018 فعال و قابل اجرا می شود که توسط اتحادیه اروپا هدایت می شود، اما تاثیر زیادی بر روی بازاریابان در سراسر جهان است. در این دوره با تعریف GDPR، تاثیر آن بر بازاریابان، نحوه آمادگی سازمان ها برای موافقت با آن، تاثیر مقررات بر استراتژی بازاریابی و ابتکارات شما آشنا می شوید.

سرفصل:

  • مقدمه
  • درک GDPR
  • درک GDPR و تاثیر آن
  • سلب مسئولیت
  • بالا بردن آگاهی
  • بالا بردن آگاهی در سازمان شما
  • نقش ها و تعاریفهنگامی که شما می توانید داده های شخصی را پردازش کنید
  • درک حقوق موضوعی داده ها (DSRs)
  • مدیریت رضایت
  • ایمن سازی داده ها
  • طراحی و پیروی از حریم خصوصی
  • حسابرسی داده ها و فرآیندها
  • توجه به کمک و راه حل های خارجی
  • GDPR به عنوان یک فرصت
  • نتیجه
  • مراحل بعدی
به این نوشته امتیاز دهید 1 2 3 4 5 بدون امتیاز
GDPR for Marketers Publisher:Lynda Author:David Booth Duration:50m 22s Level:Beginner

Learn how the GDPR affects marketers around the world. Prepare for the new privacy regulation, which becomes active and enforceable in May 2018.
Released: 3/16/2018
The General Data Protection Regulation (GDPR) is a new privacy-related regulation that becomes active and enforceable in May 2018. It is driven by the European Union but has an enormous impact on marketers worldwide. In this course, digital analytics expert David Booth explains what the GDPR is, how it impacts marketers, and how organizations can prepare for compliance. Learn how the regulation will impact your marketing strategy and initiatives, and the next steps and action items that will better prepare your organization for GDPR.
Topics include:
Understanding GDPR
Raising awareness
Managing consent
Securing data
Auditing data and processes
Introduction
Welcome
1m 13s
Understanding GDPR and its impact
3m 25s
Disclaimer
58s
1. Preparing for GDPR
Raising awareness in your organization
3m 47s
Roles and definitions
5m 54s
2. Understanding What GDPR Covers
When you can process personal data
4m 20s
Understanding data subject rights (DSRs)
4m 20s
Managing consent
3m 51s
Securing data and preparing for breaches
3m 24s
Designing and defaulting to privacy
3m 36s
Appointing a data protection officer (DPO)
3m 36s
3. Take Action
Audit your data and processes
4m 51s
Considering external help and solutions
2m 40s
GDPR as an opportunity
3m 33s
Conclusion
Next steps
54s

پیشنهاد فرادرس

لینک های دانلود حجم فایل: 275.0MB همراه با زیرنویس انگلیسی Lynda GDPR for Marketers_git.ir.rar