امروزه سازمان ها بیشتر از پیش در زمینه فناوری های دیجیتالی مانند هوش مصنوعی، یادگیری ماشینی و رباتیک سرمایه گذاری می کنند. این فناوری های جدید تغییراتی را در مدل های کسب و کار، عملیات تجاری و تجارب و انتظارات مشتری ایجاد کرده است. این دوره برای کمک به تحلیلگران کسب و کار و متخصصان پروژه طراحی شده است تا معنی این تغییرات  و چگونگی پیاده سازی آنها را از دیدگاه تجاری توصیف کند. همچنین ایجاد زبان طبیعی، blockchain، تشخیص گفتار، هوش ازدحامی و فناوری های جدید دیگر، پروژه های دیجیتال و AI و غیره آشنا می شوید.

سرفصل:

  • معرفی دوره
  • طرز فکر یک تحلیلگر کسب و کار دیجیتال
  • تبدیل به یک تحلیلگر کسب و کار دیجیتال
  • تولید زبان طبیعی
  • هوش ازدحامی
  • Blockchain
  • پیوند AI با فرآیند کسب و کار سنتی
  • اتوماسیون هوشمند در agile
  • چگونه سفر مشتری تحت تاثیر قرار می گیرد
  • نظارت بر نتایج
  • و غیره