به عنوان یک صاحب فروشگاه یا رهبر تیم خرده فروشی، شما این فرصت را دارید که به طور مثبت بر زندگی مشتریان و کارکنان تاثیر بگذارد. در این دوره با نکات و استراتژی ها، مهم ترین کامپوننت های موفقیت مدیریت در خرده فروشی، ارزیابی داخلی، نقش ها و اطمینان از داشتن افراد مناسب در مکان های مناسب، انگیزه دادن به تیم، پیگیری شاخص های عملکرد کلیدی (KPIs)، بازاریابی کسب و کار و غیره آشنا می شوید.

سرفصل:

  • مدیریت خرده فروشی
  • تنظیم مرحله مدیریت خرده فروشی
  • معرفی مدیریت خرده فروشی
  • فروش یک سرویس است
  • قدرت یک تجربه سازگار
  • ارزیابی
  • بازاریابی درست
  • موفقیت در خرده فروشی
  • استخدام افراد با استعداد در خرده فروشی
  • اهمیت معیارهای داخلی
  • قدرت نقش
  • عملیات خرده فروشی و رهبری
  • ساخت تیم فروش
  • انگیزش تیم
  • نتیجه
  • مراحل بعدی