آموزش طراحی کامپیوتری (Computer Design)

آموزش گرافیک کامپیوتری

در این صفحه می خوانید:

معرفی طراحی کامپیوتری (Computer Design)

طراحی یا دیزاین (Design) یک طرح یا مشخصات برای ساخت یک جسم یا سیستم یا اجرای یک فعالیت یا فرآیند یا نتیجه آن طرح یا مشخصات به صورت نمونه اولیه محصول یا فرآیند است. فعل طراحی روند توسعه یک طرح را بیان می کند. در برخی موارد، ساخت مستقیم یک شی بدون برنامه قبلی صریح (مانند کارهای دستی، برخی مهندسی، برنامه نویسی و طراحی گرافیک) نیز ممکن است یک فعالیت طراحی در نظر گرفته شود. این طرح معمولاً باید اهداف و محدودیت های خاصی را برآورده کند، ممکن است ملاحظات زیبایی شناختی، عملکردی، اقتصادی یا سیاسی-اجتماعی را در نظر بگیرد و انتظار می رود با یک محیط خاص تعامل داشته باشد. نمونه های عمده طرح ها شامل نقشه های معماری، نقشه های مهندسی، فرایندهای تجاری، نمودارهای مدار و الگوهای خیاطی است.

به شخصی که یک طرح تولید می کند، طراح گفته می شود که اصطلاحی است که به طور کلی برای افرادی که به طور حرفه ای در یکی از زمینه های مختلف طراحی کار می کنند، به کار می رود و معمولاً مشخص می کند با کدام منطقه برخورد می شود (مانند یک طراح پارچه، طراح لباس، طراح محصول، طراح مفهوم، طراح وب یا طراح داخلی)، و همچنین دیگران مانند معماران و مهندسان. دنباله فعالیت های یک طراح، احتمالاً با استفاده از روش های طراحی، فرآیند طراحی نامیده می شود. روند ایجاد یک طرح می تواند کوتاه (طرحی سریع) یا طولانی و پیچیده باشد، که شامل تحقیقات قابل توجه، مذاکره، تأمل، مدل سازی، تنظیم تعاملی و طراحی مجدد است.

فلسفه طراحی کامپیوتری

فلسفه طراحی مطالعه تعاریف طراحی، و مفروضات، مبانی و مفاهیم طراحی است. همچنین فلسفه های غیررسمی یا شخصی بی شماری برای هدایت طراحی وجود دارد زیرا ارزش های طراحی و جنبه های همراه آن در طراحی مدرن متفاوت است، هم بین مکتب های مختلف فکری و هم در میان طراحان عملی. فلسفه های طراحی معمولاً برای تعیین اهداف طراحی هستند. به این معنا، فلسفه های طراحی اصول اساسی راهنما هستند که نحوه برخورد یک طراح با عمل خود را حکم می کنند. تأملاتی در مورد فرهنگ مادی و نگرانی های زیست محیطی (طراحی پایدار) می تواند فلسفه طراحی را هدایت کند.

به عنوان مثال مانیفست First Things First که در جامعه طراحی گرافیک راه اندازی شد و می گوید: "ما پیشنهاد می دهیم که اولویت ها را به نفع شکل های مفیدتر، پایدار و دموکراتیک ارتباطات تغییر دهید.

رویکرد های طراحی کامپیوتری

رویکرد طراحی یک فلسفه کلی است که ممکن است شامل راهنمای روش های خاص باشد یا نباشد. برخی برای هدایت هدف کلی طراحی هستند. رویکردهای دیگر هدایت گرایش های طراح است.

برخی از این رویکردها عبارتند از:

  • طراحی سیستم اجتماعی فنی، فلسفه و ابزارهایی برای مشارکت در طراحی ترتیبات کار و فرایندهای پشتیبانی - برای اهداف سازمانی، کیفیت، ایمنی، اقتصاد و نیازهای مشتری در فرایندهای اصلی کار، کیفیت تجربه افراد در کار و نیازهای جامعه
  • طراحی کاربر محور، که بر نیازها، خواسته ها و محدودیت های کاربر نهایی مصنوع طراحی شده متمرکز است.
  • در طراحی انتقادی از مصنوعات طراحی شده به عنوان یک انتقاد یا تفسیر مجذور ارزش ها، اخلاق و شیوه های موجود در یک فرهنگ استفاده می شود.
  • طراحی خدمات طراحی یا سازماندهی تجربه پیرامون یک محصول و خدمات مرتبط با استفاده از محصول.
  • طراحی تراریخته، روشی است که باعث می شود محصولات و محیط ها با نقص جسمی و حسی مرتبط با پیری انسان سازگار باشند و فعالیت های عمده زندگی روزمره را محدود کنند.
  • طراحی مشارکتی (در ابتدا طراحی مشارکتی، اکنون اغلب مشترکاً طراحی) عملی خلاقیت جمعی برای طراحی است، تلاش برای فعال کردن همه ذینفعان (به عنوان مثال کارمندان، شرکا، مشتریان، شهروندان، کاربران نهایی) برای کمک به اطمینان حاصل کنید که نتیجه نیازهای آنها را برآورده می کند و قابل استفاده است. طراحی مشارکتی رویکردی است که روی فرآیند ها و رویه های طراحی متمرکز است و سبک طراحی نیست.

مسیر های شغلی طراحی کامپیوتری

برخی از طراحان گرافیک رایانه می توانند بدون داشتن مدرک موقعیت هایی را بدست آورند. شما نه تنها به عنوان یک طراح گرافیک سطح ابتدایی آماده خواهید شد که پروژه های ویژوال را برای ایجاد انیمیشن، سیستم عامل های وب و حتی پکیج هایی در اختیار شما قرار می دهد، بلکه می توانید طیف گسترده ای از عناوین دیگر را نیز در اختیار داشته باشید.

برخی از آنها به عنوان یک هنرمند چند رسانه ای یا انیماتور موقعیت های انیمیشن را دنبال می کنند. این متخصصان شبیه طراحان گرافیک هستند اما برای ارائه هنر خود فقط از نرم افزار رایانه استفاده نمی کنند. در عوض آنها از استوری بورد و طیف گسترده ای از رسانه ها برای تکمیل پروژه ها استفاده می کنند. مسیر معمول دیگر، ناشر دسکتاپ است. کسانی که این عنوان را دارند نیز گرافیک ایجاد می کنند. بسته به تجربه شما در زمینه تولید نرم افزار، در صورت درک زبان های برنامه نویسی، امکان طراحی یا توسعه نرم افزار وجود دارد.

انواع طراحی کامپیوتری

آموزش جامع دیزاین

انقلابی که به جنبش تفکر طراحی دامن می زند، این ایده است که می توان از طراحی برای اهداف دیگری به غیر از ساخت اشیای زیبا استفاده کرد. روند، مهارت ها و طرز فکری که طراحان برای خلق اشیای زیبا استفاده می کنند، می توانند به سایر زمینه های حل مسئله منتقل شوند. به خصوص در زمینه تجارت مدرن، این مزیت کاملاً به اثبات رسیده است. نیاز به رویکرد کاربر محور و پیچیدگی ناشی از رویکرد چند رشته ای که نیاز به آن دارد، طراحی را به بالای زنجیره غذایی رویکردهای حل مسئله سوق داده است. به نظر می رسد روش های جامع، تکراری، تصویری، خلاقانه، جسورانه طراح برای عدم اطمینان، سرعت و پیچیدگی چالش های تجاری مدرن بهتر از روش های خطی، فشرده، کلامی و رویکرد سنتی تجارت استاندارد است. برای استفاده از قدرت طراح به منظور افزایش مشكلات تجاری، باید قدم هایی برداشته شود. حرکت از تولیدکننده به متفکر استراتژیک نیازمند برخی تحولات در تفکر و عملکرد طراحان است.

گام های تکامل در جهت به راه انداختن قدرت استراتژیک طراحی مبتنی بر این واقعیت است که شما می توانید از طراحی برای سه چیز مختلف استفاده کنید: ساخت، یادگیری و تفکر.

طراحی برای ساختن

اولین نوع طراحی، طراحی برای ساختن است. این همان چیزی است که شما می توانید آن را طراحی سنتی بنامید. این طرحی است که بر اساس توجیهی اشیا محصول را تولید می کند. هدف ایجاد چیزی است که نیازهای جلسه توجیهی را برآورده کند و به یک هدف از پیش تعیین شده برسد. این متداول ترین نوع طراحی است. این جایی است که طراحان با استفاده از خلاقیت و قدرت بصری خود راه حل های جسورانه و زیبایی ارائه می دهند. این جایی است که طراحان جلسات توجیهی را به چالش می کشند زیرا این امر راه حل های زیبا و قدرتمندتری را ایجاد می کند. این همان جایی است که طراحان در حوزه ویژوال برای یافتن راه حل هایی که قابل تفکر نیستند آزمایش می کنند. این جایی است که طراحان از شهود خود برای بدست آوردن ایده هایی تازه و جدید استفاده می کنند.

طراحی برای یادگیری

نوع دوم طراحی، طراحی برای یادگیری است. این جایی است که شما هنوز هم چیزهایی را می سازید، اما هدف شی نیست بلکه چیزهایی است که فرد می تواند از ساخت جسم یاد بگیرد. این منطقه نمونه سازی و ساختن مواردی برای تحقیق است. چیزهای زیادی برای یادگیری از همه ذینفعان و از فناوری وجود دارد. ساختن موارد مشخص راهی عالی برای برقراری ارتباط بین رشته های مختلف، درخواست بازخورد از کاربران، بررسی مرزهای فناوری است. این همان چیزی است که اکثر مردم آن را تفکر طراحی می نامند. نمونه سازی، ساختن چیزها، تجسم یک روش عالی برای جمع کردن افراد در یک صفحه، برقراری ارتباط و یافتن راه حل های جدید است.

طراحی برای یادگیری می تواند توسط یک طراح انجام شود اما در گروه های چند رشته ای قدرت بیشتری دارد. بنابراین طراحی برای یادگیری اغلب در کارگاه ها یافت می شود. همه ذینفعان می توانند درگیر شوند، کارها را انجام دهند. طراحی برای یادگیری فقط به طراحان محدود نمی شود. نقش طراح به متخصص و مجری تغییر می کند. طراح در ساخت تجربه بیشتری دارد بنابراین می تواند دانش تخصصی خود را در فرآیند سهیم کند و به عنوان تسهیل کننده فرایند یادگیری عمل کند.

طراحی برای فکر کردن

در طراحی برای یادگیری، طراحی همچنان بر روی محصولات و خدمات متمرکز است. این مسئله دیگر به خود محصول معطوف نمی شود بلکه به یادگیری مسئله می پردازد. در تکامل نهایی، طراحی تمرکز خود را از محصول به مناطق دیگر مانند استراتژی، مدل های تجاری، طراحی سازمان، مدیریت تغییر و غیره منتقل می کند. در طرحی که فکر می کنید، دیگر فقط برای محصولات و خدمات طراحی اعمال نمی شود. ذهنیت، مهارت و ابزار طراحی برای مسائلی استفاده می شود که به طور سنتی از مناطقی که طراحی به آنها اعمال می شود بسیار دور هستند. در اینجا طراحی راهی برای تفکر، تجزیه و تحلیل و حل مشکلات از هر نوع می شود. این جایی است که روش های جامع، بصری، جسورانه و خلاقانه ای که طراحان از طریق آن جهان را می بینند، پادزهری برای جهان بینی تقسیم بندی شده، خطی و ویژه از اقتصاددانانی است که به طور سنتی موقعیت های رهبری تجاری را پر می کنند.

اینجاست که وقتی رویکرد مدیریت علمی دچار لغزش می شود، طراحی به کمک می آید. وقتی که یک سازمان به عنوان خدمتی دیده می شود که باید طراحی شود. وقتی که تجسمات برای ارتقا تفکر در مورد مشکلات انتزاعی تجاری به سطح جدیدی انجام می شود. اینجاست که از مهارت های ویژه تجزیه و تحلیل یک طراح برای کاهش پیچیدگی استفاده می شود. اینجاست که از نگرش جامع طراحی برای استفاده از قدرت اتصال در سیستم ها استفاده می شود.

از دیگر انواع کاربردی طراحی کامپیوتری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برنامه ریزی شهری و طراحی شهری
  • معماری و طراحی داخلی
  • طراحی باغ و منظره
  • طراحی نمایشگاه
  • طراحی محصول
  • طراحی بسته بندی
  • طراحی گرافیک
  • هویت سازمانی
  • نام تجاری یا برند
  • طراحی چند رسانه ای و فناوری اطلاعات
  • طراحی مد و پارچه
  • طراحی مبلمان

طراحی گرافیک

طراحی گرافیک یک شکل از ارتباطات بصری است و تصاویر و دیگر عناصر بصری را برای انتقال ایده ها جذب می کند. این یک اصطلاح کلی برای انواع مختلف طراحی می باشد. یک طراح گرافیک می تواند کارهای زیر را انجام دهد:

  • هویت بصری: لوگو، سربرگ، کارت های کسب و کار
  • بازاریابی: بروشور، آگهی، کارت پستال، پوستر
  • مجلات، کتاب ها، کاتالوگ ها
  • بسته بندی محصول
  • سخنرانی ها
  • طرح های تی شرت
  • گزارش های سالانه
  • تصاویر

نرم افزارهای مورد نیاز طراح گرافیک

طراح وب تعاملی

از صفحات فرود و قالب های وبلاگ تا کل وب سایت ها و اپلیکیشن های تلفن همراه و فضای دیجیتال همگی دامنه ی طراح تعاملی را تشکیل می دهند. همچنین اکثر طراحان وب به دو مبحث طراحی تجربه کاربر (UX) و رابط کاربری (UI) تسلط دارند. این طراحان باید با زبان جاوااسکریپت، سی اس اس (CSS) و اچ تی ام ال (HTML) آشنایی داشته باشند. یک طراح وب تعاملی می تواند کارهای زیر را انجام دهد:

  • وب سایت ها، صفحات فرود، میکروسیت ها، صفحات وب
  • قالب های وبلاگ و تم ها
  • برنامه های موبایل
  • تبلیغات بنر
  • دارایی های رسانه های اجتماعی
  • دارایی بازاریابی ایمیلی

نرم افزارهای مورد نیاز طراح وب تعاملی

طراح موشن گرافیک

طراحان موشن گرافیک چه یک ویدئو و چه یک بخش از فیلم را ایجاد کنند، عکس ها، متن ها و تصاویر را به حرکت در می آورند. به عنوان مثال، برای ایجاد یک ویدیو آنلاین، معمولا با ایجاد داستان هایی که در هر صحنه بر اساس اسکریپت قرار می گیرند، شروع می شود. از آنجا، آنها صحنه ها و تصاویر را با یکدیگر ترکیب می کنند و عناصر حرکت و عناصر گرافیکی را ایجاد می کنند تا اطمینان حاصل شود که از یک قاب به قاب دیگر به طور یکپارچه حرکت می کنند. آنها همچنین در هر صحنه با صدای بلند و یا با موسیقی همگام سازی می کنند. یک طراح موشن گرافیک می تواند کارهای زیر را انجام دهد:

  • ویدئو ها
  • فیلم‌نامهٔ مصور
  • فیلم های تبلیغاتی
  • تیتراژ فیلم ها
  • دموها
  • ارائه های متحرک

نرم افزارهای مورد نیاز طراح موشن گرافیک

انیماتور

از فیلم های متحرک گرفته تا جلوه های ویژه و بازی های ویدئویی، این انیماتورها هستند که به داستان ها و کاراکترها واقعیت و زندگی می بخشند. انیماتور می تواند طراحی دو بعدی یا سه بعدی انجام دهد. یک انیماتور می تواند کارهای زیر را انجام دهد:

  • جلوه های ویژه فیلم
  • فیلم های انیمیشنی
  • بازی های ویدئویی

نرم افزارهای مورد نیاز انیماتور

طراح معماری

یک طراح معماری پلن و نقشه های خانه، ساختمان، فضای بیرونی را ترسیم می کند و کانسپت مهندسان، معماران و مشتریان را بر روی نقشه ها و مدل های سه بعدی پیاده می کنند. این طراحان با مصالح ساختمانی و کد های ساختمان سازی آشنا هستند. یک طراح معماری می تواند کارهای زیر را انجام دهد:

  • نقشه های فنی
  • نقشه های ساختمانی
  • مستندات
  • رندرینگ

نرم افزارهای مورد نیاز طراح معماری

طراح داخلی

طراحان داخلی فضای داخلی ساختمان، خانه یا اتاق را تغییر می دهند تا آن را به محیطی دلپذیرتر، کارآمدتر و بهتر تبدیل کنند. آنها مبلمان، اکسسوری ها و لوازم جانبی، رنگ، نور، پارچه و منسوجات و دیگر عناصر را بر اساس فضا و الویت ها و نیاز های مشتری انتخاب می کند. یک طراح داخلی می تواند کارهای زیر را انجام دهد:

  • طرح های طبقات و کف ها
  • نمودارها
  • پوسته
  • فضاهای کاربردی
  • فضاهای بصری جذاب

نرم افزارهای مورد نیاز طراح داخلی

  • AutoCAD
  • Revit
  • SketchUp
  • Photoshop

طراح صنعتی

طراحان صنعتی لوازم الکترونیکی مصرفی، اتومبیل، تجهیزات ساخت و ساز را طراحی می کنند. آنها همچنین به عنوان طراحان محصول شناخته می شوند، هر محصولی را که قابل تصور برای انواع مختلف صنایع و اهداف است، توسعه می دهد. آنها در طراحی، عملکرد، فرم و ارگونومی محصول را در نظر می گیرند. یک طراح صنعتی می تواند کارهای زیر را انجام دهد:

  • کالاهای مصرفی و خانگی
  • ماشین، دوچرخه، هواپیما
  • سخت افزار و وسایل الکترونیکی مصرفی
  • لوازم خانگی
  • تجهیزات پزشکی
  • ماشین آلات

نرم افزارهای مورد نیاز طراح صنعتی

طراح آموزشی

در یک شرکت، طراحان آموزشی، تجربه های یادگیری را برای طیف وسیعی از موضوعات مانند برپایی استخدام جدید، آموزش محصولات، پروتکل های قانونی و انطباق و توسعه مدیریت ایجاد می کنند. یک طراح آموزشی می تواند کارهای زیر را انجام دهد:

  • فیلم های آموزشی
  • مواد آموزشی
  • دوره ها و کارگاه ها

نرم افزارهای مورد نیاز طراح آموزشی

آیا این نوشته را دوست داشتید؟
pluralsight-the-business-value-of-design-front-2019

ارزش تجاری طراحی: Front 2019


همه ما می توانیم محصولات و خدمات مشاغل پر رونقی که نمادین و به خوبی طراحی شده اند را نام ببریم. این تجربیات یادآور این است که محصولات و خدمات با طراحی...

1399/12/05 63 بازدید
skillshare-blender-3d-fluid-simulation-guide

آموزش Blender 3D: راهنمای شبیه سازی سیال


در این دوره شما می توانید اطلاعات مربوط به شبیه سازی سیال درBlender را یاد بگیرید.ما در مورد آنچه شما برای ایجاد یک شبیه سازی،نحوه ساخت آن و تنظیمات م...

1399/11/30 168 بازدید
infiniteskills-mastering-desktop-3d-printing-with-simplify3d

آموزش چاپ سه بعدی رومیزی با نرم افزار Simplify3D


در این دوره فرآیند چاپ ۳ بعدی با استفاده از نرم افزار Simplify3D فرا خواهید گرفت. با ابزار مختلفی برای کنترل دما، سرعت، نوع و تعداد مواد مصرفی آشنا خو...

1399/11/27 149 بازدید
skillshare-clip-studio-paint-pro-ex-manga-studio-5-digital-art-drawing-painting

آموزش (Clip Studio Paint Pro/Ex (Manga Studio 5 - نقاشی، ترسیم و هنر دیجیتال


در این دوره شما می توانید با استفاده از Clip Studio Paint Pro یا Ex (سابقا مانگا استودیو 5) ، قدرتمندترین نرم افزار تصویرسازی موجود امروز، طراحی و نقا...

1399/11/27 170 بازدید
linkedin-laser-cutting-design-for-fabrication

برش لیزری: طراحی برای ساخت


در این دوره، نحوه فرمت کردن فایل های طراحی برای ساخت لیزر را بیاموزید. یک مرور کلی از اصطلاحات برش لیزر، تنظیمات دستگاه و اصول ایمنی لیزر دریافت کنید....

1399/11/24 225 بازدید زیرنویس دارد
pluralsight-painting-workflows-in-mudbox

آشنایی با گردش کارهای نقاشی در Mudbox


در این دوره، ما یکی از آن ابزارها را به علاوه تمام ابزارهای رنگی غیرقابل استفاده بیشتر پوشش خواهیم داد. ما در مورد چگونگی استفاده از آنها و اینکه برخی...

1399/10/04 364 بازدید
pluralsight-product-visualization-with-v-ray-and-3ds-max

آموزش مصورسازی محصول با V-Ray و 3ds Max


در این دوره، شما ساخت یک Studio Render از یک محصول را نشان می دهید که بهترین تکنیک ها و استراتژی ها برای دستیابی به یک نتیجه نهایی جذاب را نشان می دهد...

1399/10/01 456 بازدید
pluralsight-physically-based-rendering-in-substance-painter

رندرینگ مبتنی بر فیزیک (PBR) در Substance Painter


در این دوره آموزشی Substance Painter، ما نحوه تکسچردهی یک مدل 3D را از ابتدا با استفاده از یک گردش کار رندرینگ مبتنی بر فیزیک (PBR) یاد خواهیم گرفت. د...

1399/09/17 429 بازدید
pluralsight-product-visualization-with-maya-and-arnold

آموزش مصورسازی محصول با Maya و Arnold


در این دوره، شما نورپردازی، و تکسچردهی در Maya، و رندر نهایی محصول در Arnold را یاد خواهید گرفت. در ابتدا، مقادیر نوردهی برای کنترل نور در صحنه و دمای...

1399/09/17 524 بازدید
pluralsight-droidcon-boston-19-keynote-ethical-product-design-and-you

دوره Droidcon Boston '19: نکات مهم: شما و طراحی محصول اخلاقی!


کار ما به عنوان مهندس با ایجاد مجموعه ای گیج کننده از ویژگی ها، حذف نقص های فنی و اطمینان از قابلیت اطمینان بالا متوقف نمی شود. مهندسان از هر نوع باید...

1399/09/02 325 بازدید
pluralsight-utilizing-the-muscle-system-in-cinema-4d

استفاده از سیستم عضله در CINEMA 4D


در این سری از آموزش های CINEMA 4D، ما از سیستم عضله قدرتمند و کاربرپسند در CINEMA 4D برای ارتقا واقع گرایی یک موجود متحرک استفاده خواهیم کرد. خواهیم آ...

1399/08/30 353 بازدید
pluralsight-droidcon-boston-19-do-the-loco-motionlayout-building-animations-with-motionlayout

دوره Droidcon Boston '19: انجام Loco-MotionLayout: ساخت انیمیشن ها با MotionLayout


در این سخنرانی، ما از MotionLayout برای توسعه انیمیشنی استفاده می کنیم که مستقیماً از موکاپ یک طراح دیوانه گرفته شده است. موکاپی که می بینید و فروریخت...

1399/08/14 382 بازدید
linkedin-cinema-4d-r20-essential-training-motion-graphics

آموزش اصولی Cinema 4D R20 - موشن گرافیک


این دوره شامل ملزومات ابزار C4D MoGraph و جدیدترین ویژگی های بخشی از نسخه 20 (R20) می باشد. ابتدا با اصول گزینه های رابط و انیمیشن آشنا شوید. نحوه تغی...

1399/06/09 972 بازدید زیرنویس دارد
skillshare-blender-3d-uv-mapping-ultimate-guide

راهنمای کامل 3D UV mapping در بلندر


در این دوره تکنیک های UV mapping را از ابتدایی ترین آنها تا پیشرفته ترین روش های UV mapping را با استفاده از بلندر آموزش می بینبد. UV mapping متدی برا...

1399/06/06 1039 بازدید
linkedin-learning-pix4d-drone-mapping

یادگیری نقشه برداری Pix4D Drone


در این دوره می توانید اصول استفاده از Pix4D را بیاموزید. مدرس Paul Tice توضیح می دهد که چگونه Pix4D با پهپادها و دوربین های مختلف جفت می شود و سپس نشا...

1399/06/05 541 بازدید
skillshare-blender-3d-modeling-fundamentals

آموزش اصول مدل سازی سه بعدی با بلندر


در این دوره اصول اساسی و در عین حال نکات بسیار مهم در مورد مدل سازی سه بعدی را یاد خواهید گرفت. در این دوره با متدهای انتخاب مش پیشرفته، نحوه تنظیم سر...

1399/05/31 1339 بازدید
linkedin-creating-a-short-film-10-vfx-effects

اموزش ساخت فیلم کوتاه: VFX Effects قسمت 10


در این قسمت از مجموعه 13 قسمتی سری های Creating a Short Film، مدرس و فیلمساز Chad Perkins به چگونگی برآمدن از عهده جلوه ها در بخش VFX گردش کار پس تولی...

1399/05/22 851 بازدید
linkedin-introduction-to-3d

آشنایی با 3D


در این دوره، مدرس George Maestri یک بررسی کلی از این مفاهیم و تکنیک هایی که بر تمامی انواع کارهای هنری سه بعدی اعمال می شوند: طراحی کاراکتر، عکس های م...

1399/05/07 1234 بازدید زیرنویس دارد
linkedin-create-a-shopping-cart-in-framer-x

ایجاد یک سبد خرید در Framer X


مدرس Emmanuel Henri به صورت گام به گام نشان می دهد که چگونه می توان نماها را در Framer X طراحی کرده و سپس تعاملات و انیمیشنی که به آن ها زندگی می دهد ...

1399/04/27 393 بازدید زیرنویس دارد
linkedin-21-foundations-of-animation

21 اصل ساخت انیمیشن


21 اصل انیمیشن Dermot O 'Connor را به دست آورید: اصول جهانی که می توانند برای ایجاد یک انیمیشن با کیفیت بالا در هر سبک یا رسانه ای، از جمله انیمیشن دس...

1399/04/20 1054 بازدید زیرنویس دارد