Unity یک ابزارعالی برای مدل سازی و تجسم 3D است که کاملا برای رشته ی معماری مناسب است. اما اگر بخواهید بدون داشتن قالب کلیدی، انیمیشن را به رندر خود اضافه کنید، چطور؟  خوشبختانه، Unity دارای دو ویژگی است که به طراحان این امکان را می دهد تا تصاویر را فقط در چند مرحله متحرک کنند.در این دوره، نحوه ی استفاده از Timeline برای متحرک سازی کلیپ ها و انیمیشن ضبط شده مورد بررسی قرار گرفته وهمچنین تنظیم و دستکاری دوربین ها با به کاربردن Cinemachine ، برای اضافه کردن حرکت در امتداد مسیرها، توضیح داده می شود. در ادامه مربی George Maestri، نکاتی را برای افزودن افکت ها و انتقال از پشته ی پسا پردازش  2.0 به تصاویر، برای بدست اوردن نتایج حرفه ای، بیان می کند.

سرفصل ها:

  • ایجاد کلیپ های انیمیشن با Timeline
  • ضبط انیمیشن
  • راه اندازی دوربینهای Cinemachine
  • اضافه کردن انیمیشن به دوربین
  • سوئیچ کردن دوربین ها
  • افزودن افکت ها و انتقال
  • استفاده از Timeline
  • مروری بر Timeline
  • ایجاد کلیپ های انیمیشن
  • کار با کلیپ های انیمیشن
  • ضبط انیمیشن
  • استفاده از Cinemachine
  • تنظیم دوربین های Cinemachine
  • افزودن انیمیشن به دوربین
  • Dolly track با دوربین های cart
  • سوئیچ بین چندین دوربین
  • دوربین های Free look
  • دوربین های Clear shot
  • استفاده از پسا پردازش
  • نصب پشته ی پسا پردازش 2.0
  • تنظیم افکت های پسا پردازش
  • عمق میدان حرکت
  • ایجاد انتقال و cross-fades
  • پسا پردازش با درجه صدا
  • نتیجه