این دوره به شما کمک می کند که چگونه مانند یک هنرمند محیط فکر کنی تا بتوانید روی آیتم های مختلف تمرکز کنید و آنها را در یک صحنه قرار دهید. در ابتدا شما باید اصول اولیه مفاهیم و مبانی مدل سازی محیط را بررسی کنید. سپس در مورد نحوه پیوستن بسیاری از عناصر به یک صحنه بزرگتر و فراتر از آن تمرکز خواهید کرد. در پایان دوره می توانید صحنه های داینامیک در یونیتی ایجاد کنید.

سرفصل:

  • معرفی دوره
  • مبانی ایجاد محیط بازی
  • مفاهیم مبانی هنر محیط
  • اعمال مفاهیم اولیه
  • خرابی فرآیند صحنه
  • مفهوم سازی و اجرای صحنه
  • راه اندازی مایا و Unity
  • اکسپورت خط لوله سریع
  • ساخت یک صحنه در Unity
  • چالش
  • مدل سازی و Tiling Textures
  • ایجاد قطعات محیطی در Zbrush
  • Tiling Textures در گردش کارهای مدرن
  • ایجاد هنر محیط زیست با Tiling Textures
  • ایجاد صحنه در کامپوننت های ماژولار
  • آنالیز صحنه
  • پردازش پست در Unity