Texturing گامی اجباری در ایجاد بسیاری از انواع دارایی های بازی است. در این دوره با فرآیند نقاشی textures برای کاراکتر بازی با Unity به وسیله ی Substance Painter، ویژگی های Substance Painter مانند نقشه، مواد هوشمند و ژنراتور ها آشنا می شوید.  نرم افزار مورد نیاز: Substance Painter 2017.4.2، Maya 2018.

سرفصل:

  • معرفی دوره
  • راه اندازی دوره
  • معرفی ماژول
  • ایجاد پروژه
  • درک Mesh Normals
  • اصلاح Normals برای Game Mesh در مایا
  • اصلاح UVs  برای پشتیبانی Hardened Edges
  • Texturing موی کاراکتر
  • نقاشی و براش های نقاشی
  • نقاشی مو
  • ایجاد جزئیات برای شلوار
  • ایجاد جزئیات برای تیشرت
  • اضافه کردن یک Crest به پیراهن
  • ایجاد پوست برای بدن
  • طراحی و اعمال زخم ها
  • و غیره