Digital_Tutors_Creating_an_African_Tribal_Mask_for_3D_Printing_in_Maya_and_Mudbox

این دوره نحوه ساخت یک ماسک آفریقایی ترسناک برای چاپ سه بعدی در Maya و Mudbox را آموزش می دهد. در این آموزش تصویری نحوه مدل سازی ، مجسمه سازی و رنگ آمیزی ماسک به سبک آفریقایی را می آموزید. در ادامه نحوه متحرک سازی و رندر کردن تصاویر در Maya ، استفاده از چاپ سه بعدی و نحوه اشکال زدایی طرح ها را نیز خواهید آموخت.
این دوره آموزشی محصول موسسه DigitalTutors است.

سرفصل های دوره:

  • آماده سازی تصویر در فتوشاپ
  • استفاده از ابزار Pen
  • ایجاد قالب های مدل سازی
  • نحوه طراحی چهره
  • نحوه طراحی چشم
  • نحوه طراحی بینی
  • نحوه طراحی دهان
  • نحوه تکمیل دهان
  • نحوه نقشه برداری UVS
  • کار با معکوس هندسی
  • ساخت کاریکاتور سه بعدی به کمک نرم افزار Mudbox
  • نحوه مجسمه سازی در Mudbox
  • ساخت مهره های تزئینی
  • نحوه حک کردن علائم
  • نحوه تکمیل مجسمه
  • استفاده از بافت چوبی
  • استفاده از specularity
  • کار با چاپه بعدی
  • نحوه متحرک سازی مدل ها
  • برش mask در Cura
  • نحوه اشکال زدایی برنامه
  • و…

عنوان دوره: DigitalTutors Creating an African Tribal Mask for 3D Printing in Maya and Mudbox
مدت زمان: 4 ساعت و 18 دقیقه
نویسنده: Eric Kunzendorf


توضیحات:

DigitalTutors Creating an African Tribal Mask for 3D Printing in Maya and Mudbox

 4h 18m
Eric Kunzendorf

In this Maya and Mudbox tutorial, we'll cover modeling, sculpting and painting an African style mask.
We'll explore the process of exporting maps for animating and rendering in Maya. We'll also cover converting the high resolution sculpt to a GCode slice file for FDM printing using a Lulzbot TAZ 5 3D printer.
By the end of this Maya and Mudbox training, you'll have created a tribal mask ready for 3D print.

1 Introduction and project overview
01:06
Preparing the image in Photoshop
05:51
Tracing surface ornaments using the Pen tool
09:53
Creating the modeling template
09:39
Beginning the face
11:29
Finishing the eyes
11:49
Shaping the nose and mouth
10:40
Finishing the mouth
10:28
Joining front and back shapes
10:15
Mapping UVs
09:24
Mirroring geometry and layout shells
10:39
Importing mask to Mudbox
10:43
Sculpting In Mudbox
10:30
Creating a vector displacement mask stamp
06:05
Constructing decorative beads
10:42
Incising lines
08:31
Creating carve marks
07:22
Finishing the sculpt with wood texture
08:36
Extracting the normal mask from the high-rez sculpt
10:21
Applying a wood texture
10:35
Painting the beads
11:00
Applying specularity
11:10
Painting gloss
10:33
Exporting for rendering and 3D printing
10:45
Exploring normal maps versus displacement maps
10:15
Animating a model spin
07:09
Slicing the mask in Cura
12:35