Digital_Tutors_Creating_Environment_Concepts_in_World_Machine_and_Photoshop

World Machine برنامه ای است که با آن می‌توانید زمین‌های بسیار طبیعی و با جزئیات زیاد شامل کوه،تپه،جزیره و … ایجاد نمایید. با استفاده از انواع فیلترها و ماسک‌های موجود در برنامه آن را ویرایش نمایید و به انواع فرمت‌ها خروجی آن را ذخیره کنید. شما در نرم افزار WorldMachine می‌توانید بستر رودخانه‌ها و دریا و مناطق مرتع و نوک قله‌ها را طراحی و به صورت تکسچر نمایش دهید.

این دوره طراحی طبیعت را در World Machine و Photoshop آموزش می دهد. در این آموزش تصویری به معرفی ابزارها و ویژگی های نرم افزار World Machine و نحوه کار با Photoshop می پردازد.
این دوره آموزشی محصول موسسه DigitalTutors است.

سرفصل های دوره:

  • ایجاد طرح اولیه
  • نحوه اضافه کردن مقادیر
  • بررسی World Machine
  • آموزش World Machine
  • ایجاد اشکال در World Machine
  • نحوه استفاده از مشخصات طرح
  • طراحی فرسایش زمین
  • تنظیم ارتفاع در زمین
  • تکمیل شکل زمین
  • نحوه نورپردازی زمین
  • نحوه سازماندهی لایه ها در فتوشاپ
  • نحوه ساخت mask
  • نحوه تکمیل جزئیات زمین
  • کار با تکنیک های photobashing
  • نحوه نقاشی با انگشت
  • نحوه نورپردازی صحنه
  • نحوه تکمیل طراحی
  • نحوه تست و اشکال زدایی طراحی
  • و…

عنوان دوره: DigitalTutors Creating Environment Concepts in World Machine and Photoshop
مدت زمان: 1 ساعت و 50 دقیقه
نویسنده: Ricardo Guimaraes


توضیحات:

DigitalTutors Creating Environment Concepts in World Machine and Photoshop

1h 50m
Ricardo Guimaraes

In this World Machine tutorial, we'll create a terrain to be used as a base for an environment concept sketch in Photoshop.
We'll cover how to create and refine your terrain shapes using World Machine's devices and then how to use some painting and photo-bashing techniques to bring this base to a fully rendered concept sketch in Photoshop.
By the end of this World Machine training, you'll have a complete understanding of how to create a piece suitable for a portfolio geared towards the game and movie industries.

Introduction and project overview
00:58
Establishing the line sketch
04:35
Adding values
06:37
World Machine overview
07:51
Creating the first terrain shapes in World Machine
10:11
Using the layout view
03:11
Implementing the erosion and thermal erosion tools
08:15
Adjusting the height of our terrain
09:10
Finishing the shape of our terrain
10:46
Lighting the terrain
01:56
Importing and organizing the layers in Photoshop
02:38
Creating groups and masks
04:35
Painting our concept sketch
06:03
Detailing the terrain with photobashing techniques
07:04
Smudging with the finger painting feature
09:53
Lighting the scene
05:45
Finishing the painting
11:02