3ds Max برای ابزارهای مدل سازی و رندر آن شناخته شده است. این نقاط قوت در معماری، تولید، توسعه بازی، طراحی صنعتی و گرافیک حرکتی کاربرد دارد. ده ها ویژگی و تکنیک های به کار رفته، از مجسمه سازی و بافتن تا نورپردازی و رندر کردن وجود دارد. در این دوره با رابط های 3ds Max،سفارش سازی آن، مدل سازی اشیاء مختلف را با استفاده از اسپیلین ها، چند ضلعی ها، سطوح زیر بخش و مجسمه سازی آزاد، ایجاد  سلسله مراتب، افزودن دوربین ها و چراغ ها و غیره آشنا می شوید.

سرفصل:

  • مقدمه
  • فایل های تمرین
  • انتخاب فضای کاری
  • سفارشی کردن رابط کاربری
  • انتخاب، تکثیر و ویرایش اشیاء
  • مدل سازی با اسپلینز
  • مدل سازی پارامتری با پشته اصلاح کننده
  • مدل سازی سطحی چند ضلعی و زیربخش
  • مجسمه سازی آزاد
  • قاب عکس با دوربین
  • روشنایی با نور سنج و نور روز
  • مصالح ساختمانی
  • بافت نقشه ها
  • پیوند اشیاء در سلسله مراتب
  • ایجاد و ویرایش فریم های کلیدی
  • رندر یک توالی تصویر