نرم افزار 3ds Max یک برنامه قدرتمند و چندبعدی است بنابراین همیشه نکاتی برای یادگیری آن وجود دارد. این مجموعه هفتگی با هدف اطلاع رسانی به شما درباره  آخرین ابزار و تکنیک ها و معرفی روش های سنتی برای مصورسازی معماری و محصول، انیمیشن سازی، جلوه های بصری، بازی ها و دنیای مجازی و motion graphics ارائه می شود. در این دوره با تسک های گرافیکی سه بعدی از جمله مدل سازی، rigging و انیمیشن، سایه و نورپردازی، عملیات دوربین و رندرینگ، ساده سازی گردش کارها از قبیل خودکار سازی وظایف زمانبر و غیره آشنا می شوید.

سرفصل:

  • معرفی دوره
  • فایل های تمرین
  • 3ds Max – نکات و ترفندها
  • مدل سازی
  • ایجاد سایه ها با Arnold Shadow Matte map
  • رندرینگ با  Arnold AOVs
  • Mechanical rigging با کنترلر IK و  LookAt
  • کار با کنترلر audio و  AudioFloat
  • خودکارسازی با کنترلرهای Expression
  • انیمیشن های زمان واقعی با Motion Capture utility
  • اصلاح ابزار Max Creation Graph
  • ایجاد زمین با Texture Object Mask
  • ایجاد جاده با Conform space warp
  • سایه چشم انداز با  Arnold Curvature
  • ایجاد ویژگی های سفارشی با ویرایشگر پارامتر
  • انیمیشن منحنی با Reaction controller
  • رندرینگ گروه های نورپردازی با  Arnold AOVs
  • شرایط صحنه های گرافیکی با State Sets Compositor
  • هماهنگ کردن یک دوربین با پس زمینه با Perspective Match
  • طرح بندی یک عکس با هندسه پروکسی با Camera Map
  • خودکارسازی با پارامترهای سیم و manipulators
  • بدیل صحنه ها برای رندرینگ های مختلف
  • معرفی 3ds Max Fluids
  • مدل سازی با Motion Field Space Warp
  • تنظیمات مدل با Linked Xform
  • سفارش سازی و چرخه انیمیشن Path Constraint
  • ایجاد motion پیچیده با Waveform Controllers
  • و غیره