در این دوره با نحوه ی پیشرفت بازاریابی با web analytics آشنا می شوید. همچنین تعریف تحلیل، کاربرد آن، نحوه عملکرد آن در تغییر کسب و کار آنلاین، اصطلاحات، ابزارهای گزارش گیری مانند Google Analytics و ارزیابی بازاریابی را یاد خواهید گرفت. علاوه بر این نحوه ارزیابی صفحات وب را فرا می گیرید تا متوجه شوید چه صفحاتی مشتری جذب و چه صفحاتی آنها را دفع می کند.

سرفصل:

  • معرفی دوره
  • تعریف اصطلاحات
  • پیاده سازی کد ردیابی
  • سفارشی کردن اهداف کسب و کار
  • اندازه گیری میزان پیشرفت
  • پیگیری کسب
  • درک ابعاد و معیارها
  • ارزیابی  عملکرد صفحات و محتویات اصلی شما
  • اعمال صفحه landing-page
  • ارزیابی ارزش
  • گزارش دهی ارزش
  • درک تجزیه و تحلیل: زمینه، کنتراست و مقایسه
  • استفاده از تاریخ، مقایسه، و مقایسه کانال
  • ردیابی مخاطبین خود از طریق دستگاه
  • انجام عمل
  • نتیجه